Δ
Skombinujte tréningy vedené lektormi s online učením cez moderné aplikácie a maximalizujte tak dopad vzdelávania a angažovanosť účastníkov.
Learn more
Investujte do udržateľných riešení a posilnite tak odolnosť, minimalizujte vyhorenie a kultivujte kultúru bezpečia na pracovisku.
Vybavte svojich lídrov zručnosťami a postojmi, ktoré im pomôžu navigovať komplexným, neistým a rýchlo sa meniacim svetom.
Začnite so zmenou myslenia, pretože zmena správania a rozvoj zručností sa nemôže udiať bez správneho postoja zamestnancov.
Zlepšite predajné zručnosti a implementujte nové rutiny v zákazníckom servise s maximálnym dopadom na zákaznícku skúsenosť a predajné výsledky.
Transformujte cestu od kandidáta k zamestnancovi vo vašej spoločnosti na takú skúsenosť, ktorá podporí angažovanosť a retenciu.
Posilnite synergiu svojho tímu a zvýšte efektivitu komunikácie v organizácii pomocou našich hodnotiacich nástrojov a angažujúcich rozvojových programov.
Pritiahnite, udržte a rozvíjajte top talenty cez naše programy a zabezpečte si schopnosť konkurovať aj do budúcnosti.
Podporte angažujúci a zapamätateľný spôsob učenia vďaka širokému portfóliu rozvojových programov postavených na príbehu.
Často vidíme obchodníkov, ktorí sú vystresovaní z množstva negatívnych odpovedí, ktoré dostávajú ako odpoveď na svoje telefonáty alebo e-maily. Prečo sa to deje a musí sa to diať?
Čo vynikajúcich obchodníkov odlišuje od tých priemerných? Tento program sa zameriava na dva druhy zručností: ako získať dôveru a ako správne pochopiť potreby zákazníka. Kto si tieto zruč...
Čo robiť v prípade, keď sa zákazník mýli a vy musíte byť v danej situácii zdvorilý no neústupný? Keď sa na to pozriete očami zákazníka, aký postoj či sprá...
Pre úspešné vyjednávanie je nevyhnutná starostlivá príprava a vedomé budovanie stratégie. Program sa zameriava na dôslednú prípravu pomocou unikátneho nástroja – plánovacieho hárku, prostredníctvom ktorého sa účastníci ...
Ste dobre pripravený a vaša stratégia je jasná – ako ju teraz úspešne implementovať? V programe prevedieme účastníkov krokmi procesu vyjednávania a naučíme ich techniky vedenia rozhovoru a budovania dôvery.
Program sa zameriava na bežné transakcie v rôznych sektoroch (bankovníctvo, telekom, auto-moto). Ukazuje, ako správne komunikovať a budovať dôveru u zákazníka. Ponúka konkrétne techniky, ktoré menia pasívny záujem ...
Strategické riadenie zákazníkov je praktický a pútavý program, ktorý zmení váš pohľad na predaj B2B. Namiesto teórie ponúka interaktívny príbeh, gamifikáciu a simulácie reálnych situácií.
Dôvera je nevyhnutnou podmienkou nákupu. Potenciálni zákazníci uprednostňujú produkty a služby tých spoločností, ktorým dôverujú. Ako môžeme manažovať budovanie dôvery? Existujú rôzne typy dô...
Sales manažéri sa príliš často zameriavajú na produktové vlastnosti či predajné ciele, alebo sú k tomu tlačení. Pri bežnej pracovnej rutine sa často zabúda na to, čo vlastne zákazník potrebuje a ako ...
Ako skúsení predajcovia pravdepodobne máme k dispozícii množstvo vedomostí a nástrojov, aby sme boli úspešní. Čo keby sme mohli pripraviť a viesť naše predajné rozhovory ešte efektívnejšie, reagujúc ...