Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Magazine  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás

Kedy?

4. marec 2021 14:00 - 15:30

Kde?

ZOOM business - detaily vám zašleme po potvrdení registrácie

Pre koho?

Pre interných HR profesionálov a manažérov, ktorí chcú robiť skvelé stretnutia a workshopy.

Spomeňte si na posledných 10 meetingov, ktorých ste sa zúčastnili. Aké boli? Je treba povedať viac o tom, prečo je dôležité niečo s online stretnutiami a workshopmi urobiť? Ak je vám jasné, že je treba konať a chcete vedieť, ako na to, môžete sa registrovať tu. Ak stále nie ste presvedčení, že online stretnutia by sa mali zlepšiť, pokračujte v čítaní.

Meetingy, ktoré sú nepripravené, nekvalitne odvedené a s minimálnou angažovanosťou, stoja firmu čas a peniaze. Dokonca viacnásobne – v ich príprave, čase, ktorý na nich ľudia trávia a v čase, ktorý strávia dodatočným debatovaním a zisťovaním “O čom to celé vlastne bolo a čo mám teraz robiť?”

Navyše, pre všetkých je to nepríjemné. Iste ste sami zažili, keď online workshop či taktická porada jednoducho nešla dobre.

Pre toho, kto stretnutie vedie, je to najväčšia výzva. Ak tímu nepredáte vašu myšlienku, neovplyvníte vašich partnerov či kolegov, nedosiahnete potrebný výstup, vaša práca je ťažšia, než by musela byť.

 

A pritom stačí tak málo – odviesť skvelý meeting 🙂

Hovorí sa nám to ľahko, robí sa to o niečo ťažšie. DEVELOR robí týždenne 100+ online aktivít – od interných meetingov, cez webináre, tréningy až po top-manažment workshopy. Napriek tomu, či práve preto, že sme profesionáli, interne organizujeme Tréning virtuálneho trénera. Na tejto virtukáve vám dovolíme nahliadnuť pod pokrievku v našej kuchyni.

Pridajte sa na 90 minútovú interaktívnu virtukávu – získate nielen inšpiráciu, ale aj konkrétne tipy na to, ako posunúť stretnutia a workshopy o dve úrovne vyššie.

Program je pripravený interaktívne

Virtuálna káva – interaktívna online aktivita – trvá 90 minút, počas ktorých pokryjeme nasledovné témy:

  • Ako kvalita prezentácií a meetingov mení firemnú kultúru
  • Ako urobiť online stretnutie (workshop, brainstorming, review) čo najviac interaktívnym a angažujúcim
    • Ja – prezentér / facilitátor – v online svete
    • Oni – čo vťahuje ľudí do diania
    • My – Ako fungovať ako jeden tím počas workshopov
    • Tipy a triky – odporúčania na konkrétne nástroje, postupy a triky, ktoré urobia vaše stretnutia skutočne údernými a dynamickými
  • Ako naučiť ľudí vo firme robiť skvelé meetingy
  • Otázky

Počas celého programu vás Martin a Pavlína budú zapájať – či už otázkami, zdieľaním skúseností, alebo priamo praktickým skúšaním nových postupov a nástrojov. Nie je lepšia cesta na učenie.

Príďte získať inšpiráciu aj praktické tipy

Možno sa pýtate, prečo by ste prišli ako manažér či HR profesionál práve na tento webinár. My to vidíme takto:

Naučíte sa praktické, okamžite použiteľné postupy, ako posunúť vaše meetingy a prezentácie pre manažment o dve úrovne vyššie.

Spoznáte, ako použiť pokročilé funkcie všetkých platforiem online meetingov, ponoríte sa do Miro boardov a objavíte omnoho viac ciest, ako vtiahnuť účastníkov do diania a nedovoliť im vás “ghostovať.”

Získate jasnosť v tom, čo DEVELOR dokáže spraviť pre kvalitu meetingov vašej firmy. O koľko percent by sa zlepšila angažovanosť a výkonnosť ľudí, ak by meetingy skutočne stáli za účasť?

Sprevádzať vás budú dvaja skvelí tréneri

Martin Kunc

Martin je offline a online prezentér par excellence, ale najmä, dokáže vynikajúco vťahovať ľudí do diania. Žiaden jeho tréning a workshop nie sú o jednostrannom rozprávaní. U Martina vám skôr hrozí, že aj tam, kde to nečakáte, bude veľká miera interaktivity 🙂 V online svete sa veľmi rýchlo vynašiel a jeho online workshopy sú vysoko cenené manažérmi na všetkých úrovniach. Keďže pracuje často s top-manažmentom a náročnými biznis partnermi, dokáže vás zorientovať v tom, ako dosahovať výsledok na rôznych typoch stretnutí – od operatívnych denných updatov, po veľké taktické a strategické porady, až po celodenné workshopy zamerané na stratégiu, tvorbu nových produktov a iné.

 

 

Pavlína Moudrá

Pavlína stále aktívne pôsobí ako interná HRistka. Vie teda presne, s čím sa potýkajú ľudia na meetingoch v korporáciách a dokáže sa naplno vžiť obzvlášť do role HR človeka, ktorý niekedy “bojuje” o pozornosť biznisu. Pavlína vám prinesie konkrétne tipy, čo jej fungovalo a nefungovalo v online prostredí aj to, ako “infikovať” kolegov na kultúru kvalitných stretnutí.

Webinár bude nahrávaný, časti z prezentácií budú použité na budúce marketingové účely. 

Registrujte sa do 2.3. 12:00.

Po registrácii vám pošleme potvrdenie aj pozvánku do kalendára. A potom už je všetko pripravené, aby ste si vychutnali virtuálnu kávu a odniesli si z nej nielen inšpiráciu, ale najmä praktické kroky.