×

Zavrieť   close 
close-popup

Máte záujem?

Poďme to prediskutovať a navrhnúť riešenie,
ktoré je pre vás vhodné.

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Postoj a nastavenie mysle
    • Leadership a manažment
    • Predaj, vyjednávanie a starostlivosť o zákazníka
    • Osobná produktivita a komunikácia
    • Budovanie tímu a spolupráca
    • Assesment a diagnostika
    • HR konzulting a koučing
    • Všetky služby
    icon1

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby
    icon2

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje

    Získajte, udržte a angažujte zamestnancov

    Priority trojuholníka získať-udržať-angažovať sa môžu v čase meniť, ale angažovaní ľudia zostávajú na trhu vždy faktorom úspechu. Zmena na trhu práce vyvolaná pandémiou prenastavila silové pozície. HR v spolupráci s manažérmi musia stále vedome robiť maximum pre to, aby vďaka ľuďom zabezpečili konkurenčnú výhodu spoločnosti.

    V rámci nášho prístupu k zamestnaneckej skúsenosti začíname hodnotením aktuálneho stavu. Následne spoločne s vami redizajnujeme cestu zamestnanca tak, aby zodpovedala aktuálnej realite. Kladieme dôraz na to, aby bolo riešenie realizovateľné v praxi - nie je nič horšie ako prepracovaný koncept, ktorý nemožno reálne aplikovať.

    Získajte, udržte a angažujte zamestnancov

    Priority trojuholníka získať-udržať-angažovať sa môžu v čase meniť, ale angažovaní ľudia zostávajú na trhu vždy faktorom úspechu. Zmena na trhu práce vyvolaná pandémiou prenastavila silové pozície. HR v spolupráci s manažérmi musia stále vedome robiť maximum pre to, aby vďaka ľuďom zabezpečili konkurenčnú výhodu spoločnosti.

    V rámci nášho prístupu k zamestnaneckej skúsenosti začíname hodnotením aktuálneho stavu. Následne spoločne s vami redizajnujeme cestu zamestnanca tak, aby zodpovedala aktuálnej realite. Kladieme dôraz na to, aby bolo riešenie realizovateľné v praxi - nie je nič horšie ako prepracovaný koncept, ktorý nemožno reálne aplikovať.

    Kľúčový poznatok 1

    EVP - zameranie na hodnotovú propozíciu pre zamestnanca

    Službami v oblasti Employee Experience a Employee Engagement pomáhame vytvárať silnú značku zamestnávateľa. Vytvárame angažujúce prostredie a kultúru tým, že adresujeme celý životný cyklus zamestnanca. Cielený proces začína pochopením potrieb zamestnancov a kandidátov.

    Spolu definujeme profily, ktoré následne slúžia ako podklad pri návrhu hodnotovej ponuky pre zamestnancov (Employee Value Proposition, EVP). EVP je atraktívnym a unikátnym prísľubom pre súčasných aj budúcich zamestnancov. Táto fáza je ukončená po predstavení a schválení detailných popisov zamestnaneckých profilov zamestnancov a súvisiacich EVP.

    Kľúčový poznatok 2

    Mapovanie cesty zamestnanca

    Poznáte očakávania, cieľe a frustrácie (pain-pointy) vašich kandidátov a zamestnancov?

    Ak nie, nebude možné mieru retencie výrazne zvýšiť. Najlepším spôsobom, ako tieto informácie získať, je začať mapovať cestu zamestnanca. Tá poskytne prehľad skúseností, ktoré zamestnanec zažíva v celom životnom cykla – od uvedomenia si nespokojnosti v minulom zamestnaní až po odchod z vašej spoločnosti.

    Neustále zlepšovanie fáz a bodov kontaktu (touch points) na ceste zamestnanca je spôsob, ako vytvoriť atraktívne a angažujúce pracovné prostredie. Tento proces je vhodné uzavrieť tým, že spolu vytvoríme definíciu značky zamestnávateľa. Ak sa jedná o globálnu značku, centrálny brand positioning poslúži ako zastrešujúci element, avšak regionálna adaptácia je nevyhnutná

    Kľúčový poznatok 3

    Dohliadnite na implementáciu

    Náš overený proces upravujeme na mieru konkrétnej spoločnosti. Zameriavame sa na interné aj externé faktory, čím ovplyvníme činnosti v nábore, ale aj v rámci retenčných programov a angažovanosti zamestnancov.  Firma tak šetrí náklady na ľudské zdroje a zvyšuje aj efektivitu náborového marketingu. Našou úlohou je naplánovať a facilitovať tento proces s plným zapojením vašich oddelení HR a marketingu.

    Výstupom programu je Employer Brand Book. Ten však nemôže ostať na poličke. Podporujeme implementáciu cesty zamestnanca – vďaka tréningom a nastaveniu systému. Manažérov trénujeme v tom, ako budovať a udržiavať angažujúce prostredie. S našou pomocou tak maximalizujú mieru dopadu z ich strany.

    Súvisiace články