Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Magazine  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás

Cieľová skupina

  • Sales manažéri

Počet zapojených

8 - 12

Ako dlho to bude trvať

2 dni

  • Prezenčný tréning
  • Virtuálny tréning

Napriek rozdielom medzi jednotlivými spoločnosťami sú výzvy v každej B2B situácii veľmi podobné: ako môžeme zaručiť, že oslovíme a získame najlepších potenciálnych klientov, vďaka ktorým bude naša firma životaschopná? A ako čo najviac vyťažíme zo spolupráce po získaní zákazky? Aby sme dosiahli tieto ciele, potrebujeme systematický prístup, dôsledné plánovanie a uvedomelý vzťahový manažment.

Účastníci počas programu rozvíjajú konkrétne predajné zručnosti v oblasti B2B, vďaka ktorým v roli predajcu zvýšia pravdepodobnosť získania nového zákazníka alebo zvýšia objem predaja u existujúceho zákazníka.

Strategic account management

Okrem základných teórií (nákupný cyklus, osoby s rozhodovacou právomocou, typológia zákazníkov a matrix klienta) sa účastníci pripravujú na dvoch svojich zákazníkov podľa matrixu od Develoru, pričom navrhnuté stratégie môžu použiť okamžite po absolvovaní kurzu.

Ciele tréningu

  • porozumieť štruktúre rozhodovacieho procesu v spoločnostiach
  • rozpoznať nákupné motívy jednotlivcov, ktorí ovplyvňujú nákupné rozhodnutia zákazníkov
  • rozpoznať jednotlivé fázy nákupného cyklu a prispôsobiť podľa toho stratégiu
  • urobiť si akčný plán pre strategicky dôležitého zákazníka a dôsledne tento plán realizovať vo forme viacerých predajných stretnutí

Témy

  • Charakteristika predaja B2B “business-to-business”
  • Nákupný cyklus – kedy osloviť zákazníka a čo je cieľom takejto interakcie
  • Osoby s rozhodovacou právomocou – kto ovplyvňuje proces rozhodovania a aké sú ich motívy
  • Typológia zákazníkov DDS na základe úlohy konkrétnej osoby v procese rozhodovania
  • Aké sú typické motívy ľudí s rozhodovacími právomocami
  • Prezentovanie výhod produktov/služieb prispôsobených na mieru viacerým osobám
  • Matrix spoločnosti – jedinečný nástroj strategického plánovania

Potrebujete pomôcť so strategickým riadením kľúčových zákazníkov?

Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

Súvisiace služby