Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Magazine  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás

Cieľová skupina

  • Top manažéri
  • Manažéri strednej úrovne

Počet zapojených

8 - 12

Ako dlho to bude trvať

2 dni

  • Prezenčný tréning
  • Virtuálny tréning

Zmeny spôsobené rôznymi vnútornými a vonkajšími faktormi a zvládanie nových situácií sú základom manažérskej práce. Väčšina teórií a konceptov riadenia zmien sa zameriava iba na prácu vrcholového manažmentu. To znamená, že ponúkajú metódy a riešenia pre tých, ktorí v rámci firmy uvádzajú zmeny do pohybu. Z našich skúseností ale vyplýva, že s problémami sa obyčajne stretáva aj stredný a nižší manažment, nielen vrcholoví manažéri. Toto sa stáva najmä v momente, kedy je už o povahe zmien rozhodnuté a dané zmeny je nielen potrebné automaticky prijať, ale najmä sa zamerať na to, ako ich čo najlepšie predstaviť a implementovať v spolupráci s tímom.

Tento program poskytuje riešenia a účinné techniky ako manažovať proces zmeny pre stredný a nižší manažment. Pomáha im získať lepší nezaujatý pohľad na priebeh procesu a ako ho možno efektívnejšie riadiť. Účastníci tiež prebádajú prirodzené ľudské reakcie na zmenu a ako na ne reagovať podporujúcim a praktickým spôsobom.

Tento dvojdňový program poskytne najmodernejšie prístupy a praktické nástroje, ktoré pomôžu zodpovedať nasledovné otázky: Ako udržať tempo s neustále rastúcim informačným tokom meniacej sa spoločnosti? Aké manažérske triky a motivačné nástroje použiť na zvládanie averzie kolegov voči zmene? Čo robiť pre to, aby ste sa vyhli zlyhaniu, ktoré prináša opätovné prepracovávanie prístupu a zaručili úspech?

Ciele tréningu

  • porozumieť potrebe zmeny a prijať ju
  • aplikovať najnovšie techniky na riadenie zmien
  • vyhodnotiť a účinne zvládať averziu kolegov voči zmene
  • naplánovať celkový proces zmeny v spoločnosti
  • uplatniť sa v roli lídra v rámci komplexného mechanizmu zmeny

Témy

  • Definícia zmeny a vzorec zmeny
  • Základné koncepty riadenia zmien (podľa odborníkov v oblasti riadenia zmien)
  • Ľudský aspekt zmeny a úspechu
  • Analytické techniky pre riadení zmien
  • Dôvody averzie k zmenám a možnosti ako ju prekonať
  • Mechanizmus individuálneho procesu zmeny
  • Čo sa očakáva od lídrov v priebehu implementácie zmien
  • Nevyhnutné kroky na to, aby bola zmena prijateľná

Potrebujete pomôcť s manažmentom zmeny?

Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

Súvisiace služby