Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Najbližšie podujatie
Magazín  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás

Cieľová skupina

  • Manažéri strednej úrovne
  • Top manažéri
  • Sales manažéri a supervízori

Počet zapojených

8 - 12

Ako dlho to bude trvať

2 dni

  • Prezenčný tréning
  • Virtuálny tréning

Pri výbere manažéra sa vo väčšine prípadov pozeráme na jeho odbornosť. Manažéri zameraní na odbornosť však len málokedy vedia, ako primäť svojich podriadených k najlepšiemu výkonu a ako ich ďalej rozvíjať. Koučing je síce známym nástrojom manažérov, no len málo z nich ho vie využívať náležitým spôsobom a docieliť tak očakávaný výsledok. Tak, aby investovaný čas zo strany manažéra aj zamestnanca prinášal hodnotu.

Program sa zaoberá úlohou manažéra ako kouča, tým ako zapadá do ostatných manažérskych úloh a do procesu hodnotenia výkonu v spoločnosti a aké sú kritériá úspešného koučingu. Program tiež do hĺbky skúma, ako vytvoriť atmosféru dôvery, v ktorej sa zamestnanec môže vzdelávať a rozvíjať.

Leadership coaching

Cieľom tréningu je účastníkov naučiť, ako môžu dosiahnuť vyššie uvedené ciele: ak budú náležite sledovať výkon, vytvárať dôveryhodné prostredie, vedieť sa vyvarovať bežným chybám počas koučovacích diskusií, používať vhodný jazyka a v neposlednom rade venovať pozornosť individuálnym potrebám kolegov. Z vynikajúcich koučov sa stanú úspešní manažéri oddaných a motivovaných tímov..

Ciele tréningu

  • efektívne rozvíjať zamestnancov
  • dať vhodnú spätnú väzbu kolegom
  • používať jazyk a metódy koučingu
  • budovať si dôveryhodnosť potrebnú pre koučing
  • efektívne pozorovať správanie zamestnancov
  • zrealizovať koučovací rozhovor štruktúrovaným spôsobom
  • nastaviť vhodné rozvojové ciele

Témy

  • Zložky výkonnosti a spôsoby, ako ich ovplyvniť
  • Úloha a miesto koučingu v rámci procesu riadenia výkonnosti
  • Rozdiel medzi efektívnym a neúspešným koučingom
  • Uznanie a rozvojová spätná väzba od manažéra
  • Proces a postup koučingu, úlohy manažéra v roli kouča
  • Ako vytvoriť atmosféru dôvery
  • Jazyk a metódy koučingu v praxi

Potrebujete pomôcť s manažovaním a koučovaním?

Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

Súvisiace služby