Ako komunikovať efektívne a autenticky v dôležitých situáciách, keď nami lomcujú emócie? Či už sme zraniteľní alebo neistí alebo naopak znechutení a nahnevaní, ako konfrontovať ostatných a obhájiť svoje práva konštruktívnym spôsobom, keď nám na tom záleží?
Prezenčný tréning
Virtuálny tréning
Cieľová skupina
Manažéri a zamestnanci, ktorých práca si vyžaduje efektívnu komunikáciu s kolegami a zákazníkmi
Počet zapojených
8 - 12
Ako dlho to bude trvať
2 dni
Prezenčný tréning
Virtuálny tréning
V mnohých prípadoch je odpoveďou asertívna komunikácia. Schopnosť obhájiť seba a svoje záujmy a brať pri tom do úvahy záujmy a ciele všetkých strán. Znamená to však, že sa máme vždy správať asertívne?
Nazdávame sa, že život je komplexnejší a rôznorodejší a odpoveďou nie je vždy len asertívna komunikácia. Zastávame prístup, v ktorom je asertívna komunikácia našou VOĽBOU.
Jej využitie závisí od kontextu a nemusí byť vhodné vo všetkých situáciách. V kritických situáciách je však najlepšou voľbou. Na tomto prístupe je postavený aj náš vynovený program, ktorý vás podporí pri internej aj externej komunikácii.
Program je vystavaný v moduloch a vieme ho tak čo najlepšie prispôsobiť potrebám vašej spoločnosti a konkrétnym pracovným situáciám.
Prvá časť programu sa zameriava na základné princípy asertívnej komunikácie a skúma konkrétne vzorce nastavenia mysle, tzv. ego stavy, ktoré ovplyvňujú naše inštinktívne aj naučené správanie a náš životný štýl. Účastníci sa naučia základné techniky asertívnej komunikácie, ktoré sa dajú využiť v každodenných situáciách – ako sa správať asertívne a ako pomocou techník asertívnej komunikácie reagovať na agresívne či pasívne správanie.
V druhej časti programu sa špecificky venujeme zvládaniu vybraných kritických situácií pomocou rozličných pokročilých techník a procesov.
Ciele tréningu
používať komunikačné zručnosti a byť dobrými sprostredkovateľmi, prijímateľmi a dopytujúcimi sa
používať pri práci metódu asertívnej komunikácie
formulovať svoje potreby a očakávania jasne, vecne a asertívne
nastaviť partnerské vzťahy počas komunikácie
používať v praxi rozličné techniky asertívnej komunikácie
uplatniť asertívne správanie pri kritických rozhovoroch typických pre spoločnosť
Topics
I. Základy asertivity
Pojem a definícia asertivity
Porozumenie stavom ega -nastaveniu mysle, ktoré ovplyvňujú naše správanie
Prečo a kedy byť asertívny?
Ako byť asertívny – princípy a základné techniky
II. Inventár kritických rozhovorov
Dávanie a prijímanie spätnej väzby
Ako asertívne povedať „nie“
Oznamovanie a prijímanie zlých správ
Asertívne riešenie sťažností
Asertívne riešenie konfliktov
III. Doplnkové techniky asertivity
Potrebujete pomôcť s kritickými rozhovormi?
Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás. Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.