Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

    Všetky kontakty
    Magazín  

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje
      Kontaktujte nás

    Cieľová skupina

    • Sales manažéri

    Počet zapojených

    8 - 12

    Ako dlho to bude trvať

    2 dni

    • Prezenčný tréning
    • Virtuálny tréning

    Napriek rozdielom medzi jednotlivými spoločnosťami sú výzvy v každej B2B situácii veľmi podobné: ako môžeme zaručiť, že oslovíme a získame najlepších potenciálnych klientov, vďaka ktorým bude naša firma životaschopná? A ako čo najviac vyťažíme zo spolupráce po získaní zákazky? Aby sme dosiahli tieto ciele, potrebujeme systematický prístup, dôsledné plánovanie a uvedomelý vzťahový manažment.

    Účastníci počas programu rozvíjajú konkrétne predajné zručnosti v oblasti B2B, vďaka ktorým v roli predajcu zvýšia pravdepodobnosť získania nového zákazníka alebo zvýšia objem predaja u existujúceho zákazníka.

    Strategic account management

    Okrem základných teórií (nákupný cyklus, osoby s rozhodovacou právomocou, typológia zákazníkov a matrix klienta) sa účastníci pripravujú na dvoch svojich zákazníkov podľa matrixu od Develoru, pričom navrhnuté stratégie môžu použiť okamžite po absolvovaní kurzu.

    Ciele tréningu

    • porozumieť štruktúre rozhodovacieho procesu v spoločnostiach
    • rozpoznať nákupné motívy jednotlivcov, ktorí ovplyvňujú nákupné rozhodnutia zákazníkov
    • rozpoznať jednotlivé fázy nákupného cyklu a prispôsobiť podľa toho stratégiu
    • urobiť si akčný plán pre strategicky dôležitého zákazníka a dôsledne tento plán realizovať vo forme viacerých predajných stretnutí

    Témy

    • Charakteristika predaja B2B „business-to-business“
    • Nákupný cyklus – kedy osloviť zákazníka a čo je cieľom takejto interakcie
    • Osoby s rozhodovacou právomocou – kto ovplyvňuje proces rozhodovania a aké sú ich motívy
    • Typológia zákazníkov DDS na základe úlohy konkrétnej osoby v procese rozhodovania
    • Aké sú typické motívy ľudí s rozhodovacími právomocami
    • Prezentovanie výhod produktov/služieb prispôsobených na mieru viacerým osobám
    • Matrix spoločnosti – jedinečný nástroj strategického plánovania

    Potrebujete pomôcť so strategickým riadením kľúčových zákazníkov?

    Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
    Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

      Súvisiace služby