×

Zavrieť   close 
close-popup

Máte záujem?

Poďme to prediskutovať a navrhnúť riešenie,
ktoré je pre vás vhodné.

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Postoj a nastavenie mysle
    • Leadership a manažment
    • Predaj, vyjednávanie a starostlivosť o zákazníka
    • Osobná produktivita a komunikácia
    • Budovanie tímu a spolupráca
    • Assesment a diagnostika
    • HR konzulting a koučing
    • Všetky služby
    icon1

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby
    icon2

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje

    Cieľová skupina

    Spolupracujúce tímy

    Projektové tímy

    Počet účastníkov

    Maximálne 30

    Dĺžka trvania

    Vyplnenie dotazníka - 10-15 min, Workshop - 1 deň

    Tok informácií a spolupráca tímov má vždy priestor na zlepšenie, špeciálne teraz, keď členovia tímov často pracujú z domu. Aby sme pochopili aktuálnu situáciu a spôsob optimálnej spolupráce a komunikácie (klasických, hybridných či virtuálnych tímov), potrebujeme presnú metódu na vizualizáciu týchto vzťahov.

    Sociomapovanie tímov je jedinečný a špičkový nástroj na hodnotenie a rozvoj komunikácie, spolupráce, súdržnosti a spolupráce tímov. Vďaka nemu dokážeme analyzovať súčasné a optimálne nastavenie v manažérskych či projektových tímoch. Výsledky poskytujú základ pre vytvorenie komplexného rozvojového programu.

    Sociomapovanie je užívateľsky prístupné a vizuálne atraktívne riešenie. 3-dimenzionálne mapy a správy vie v základe intuitívne čítať každý účastník. Workshop predstavuje interaktívnu rozvojovú metódu, vďaka ktorej možno rýchlo implementovať akčné kroky (nové pravidlá, rutiny a pod.). Keďže je do procesu zapojený každý člen tímu, majú väčšiu tendenciu zaviazať sa k dohodnutým krokom.

    Ciele 

    • Zistiť aktuálny a optimálny stav komunikácie a spolupráce v tíme
    • Identifikovať možné prekážky v komunikácii
    • Definovať akčné kroky na zlepšenie, nastaviť tímové pravidlá
    • Zmapovať aktuálnu náladu a rozpoloženie tímu (extra modul)
    • Nastaviť potrebný rozvoj

    Témy

    • Predstavenie logiky nástroja Sociomapovanie tímov
    • Súčasná frekvencia komunikácie
    • Optimálna frekvencia komunikácie
    • Prekonanie rozdielu medzi aktuálnym a žiaducim stavom
    • Príprava individuálnych a tímových plánov
    • Dôležitosť komunikácie – závislosť od ostatných
    • Efektívnosť spolupráce
    • Stanovenie tímových noriem: čo začať robiť, čo prestať zastaviť, v čom pokračovať
    • Plánovanie a záväzky na podporu implementácie

    Najčastejšie využitie

    • Tímová komunikácia – vizualizácia aktuálnych komunikačných tokov a ich optimálne nastavenie pre efektívnejšiu spoluprácu

    Iné využitie

    • Hodnoty v tíme – analýza dôležitosti a zladenia tímových hodnôt pre lepšie porozumenie a spoločnú víziu
    • Well-being v tíme – podrobný prehľad kľúčových faktorov ovplyvňujúcich pohodu a produktivitu: jasnosť úloh a komunikačných väzieb, úroveň zladenia

    Možné nadväzujúce programy

    Súvisiace služby