Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

    Všetky kontakty
    Magazín  

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje
      Kontaktujte nás

    Cieľová skupina

    • Všetci zamestnanci

    Počet zapojených

    8 - 12

    Ako dlho to bude trvať

    2 dni

    • Prezenčný tréning
    • Virtuálny tréning

    To ako dnes pracujeme, sa veľmi odlišuje od našej práce pred desiatimi rokmi. Naše úlohy i povinnosti sú veľmi premenlivé a často nejasné, a musíme tak zvládať neustále zmeny a obrovský tok informácií. Popritom stále niečo odvádza našu pozornosť. V týchto nových podmienkach už klasické koncepty manažmentu času neponúkajú adekvátne riešenia.

    Potrebujeme dostatočne flexibilný systém, vďaka ktorému ušetríme viac času, než nám zaberie jeho používanie. Musí byť spoľahlivý a odľahčiť našu myseľ, aby sme mohli uvoľniť kapacitu a naplno vnímať prítomný okamžik a nové výzvy, ktoré pred nami stoja. Náš program je odvodený práve od takéhoto systému. Ide o metódu Getting Things Done (GTD alebo Mať všetko hotovo), ktorú vyvinul americký autor David Allen.

    Task & Time management

    Účastníci získajú niekoľko praktických tipov, ktoré môžu začať okamžite používať. Oboznámia sa so štyrmi kľúčovými princípmi, vďaka ktorým dosiahnu väčšiu efektivitu a zmenšia napätie. Účastníci, ktorí sa rozhodnú naplno využívať tento systém, určite ocenia, ako im pomôže nastoliť poriadok v hlavách, stanoviť priority a dokončiť úlohy načas a bez pocitu stresu. S implementáciou niektorých krokov začneme už počas tréningu, aby sme účastníkom tento systém umožnili vyskúšať.

    Ciele tréningu

    • aplikovať 4 efektívne pravidlá, ako pristupovať k manažovaniu času a úloh
    • pripraviť sa na prácu s novým systémom a prispôsobiť si ho podľa vlastných potrieb
    • zozbierať všetok materiál a úlohy, ktoré zamestnávajú ich pozornosť
    • spracovať a zorganizovať zozbierané položky
    • vedieť vyhodnotiť stav svojich úloh či projektov
    • uvoľniť krátkodobú pamäť, s cieľom žiť a pracovať produktívnejšie, no menej stresujúcim spôsobom

    Témy

    • 4 pravidlá ako sa stať okamžite efektívnejší a produktívnejší
    • Prehľad procesu, ciele a logika každého kroku
    • Zber všetkých našich úloh, povinností, projektov a nápadov, ktoré chceme manažovať
    • Vytvorenie nášho vlastného systému, vďaka ktorému nájdeme veci ľahko a rýchlo
    • Manažovanie e-mailov
    • Ako s týmto systémom zvládať prokrastináciu a rozptýlenia
    • Individuálny akčný plán

    Potrebujete pomôcť s profesionálnym manažovaním času a úloh?

    Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
    Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

      Súvisiace služby