j Princípy predaja (prístup k predaju) | DEVELOR
Zavrieť    

    DEVELOR Slovakia s.r.o.
    Krasovského 13
    851 01 Bratislava

    Všetky kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavenie mysle
    • Predaj, vyjednávanie a starostlivosť o zákazníka
    • Osobná produktivita a komunikácia
    • Budovanie tímu a spolupráca
    • Diverzita, rovnosť a inklúzia
    • Assesment a diagnostika
    • HR konzulting a koučing
    • Všetky služby
    Individuálna diagnostika

    360-stupňová spätná väzba

    Individuálna diagnostika

    Development centrum

    Individuálna diagnostika

    Assessment centrum

    Organizačná diagnostika

    Happy At Work

    Organizačná diagnostika

    Analýza firemnej siete (CX-Ray)

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje

    Cieľová skupina

    • Predajcovia alebo nákupcovia
    • Manažéri a zamestnanci v kontakte s existujúcim alebo potenciálnym klientom

    Počet zapojených

    12 - 15

    Ako dlho to bude trvať

    1 deň

    Predaj a zákaznícka skúsenosť
    • Prezenčný tréning
    • Virtuálny tréning

    V poslednej dobe si takmer všetky pozície vyžadujú prístup orientovaný na predaj. Je ťažké nájsť pracovnú pozíciu, pri ktorej by komunikácia s klientom nehrala menšiu či väčšiu rolu. Kontaktovanie klientov priamo či nepriamo vždy poskytuje príležitosť na predaj. Ako môžeme takéto príležitosti rozpoznať? Aké typy predajných situácií sa vyskytujú vo vašej práci alebo práci vašich kolegov? Ako využiť všetky tieto možnosti? Ako ich možno pretaviť na finančné výsledky alebo nájsť nové predajné príležitosti?

    Tento program, zameraný na formovanie postoja k predaju, je určený všetkým, ktorí sú alebo budú v kontakte s klientom. Účastníci sa oboznámia s princípmi predaja a predajným procesom v súlade s aktuálnymi požiadavkami trhu.

    Principles of sales

    Účastníci sa tiež oboznámia s rôznymi typmi očakávaní od zákazníkov, ako identifikovať skryté potreby a aké techniky použiť, aby sme prekonali očakávania klientov. Spoznajú teóriu situačného modelu predaja od Develoru a ako ho možno v praxi využiť.

    Ciele tréingu

    • Komunikovať s existujúcimi alebo potenciálnymi zákazníkmi na vedomejšej úrovni vďaka lepšiemu pochopeniu ich očakávaní a potrieb a systematickejšiemu rozmýšľaniu nad potenciálom klienta.

    Témy

    • Dôvody a motívy, ktoré stoja za nákupom
    • Rozdiel medzi tradičným a poradenským prístupom k predaju
    • Tri základné piliere v predaji
    • Ako sa vytvára dôvera u zákazníka a ako to ovplyvňuje dlhodobý vzťah
    • Teória „Momenty pravdy“ a čo sa za ňou skrýva
    • Model situačného predaja, koncept Develor Sales Mandala®, unikátne prístup k predaju
    • Ako možno pretaviť situáciu po ukončení predaja alebo sťažnosti na nové predajné príležitosti
    • Vytvorenie predajného procesu podľa konkrétnej situácie vo vašej spoločnosti

    Potrebujete pomôcť s princípmi a prístupu k predaju?

    Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
    Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

      Súvisiace služby