Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Magazín  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás

Cieľová skupina

  • Predajcovia
  • Zamestnanci technickej podpory
  • Sales manažéri

Počet zapojených

8 - 12

Ako dlho to bude trvať

2 dni

Predaj a zákaznícka skúsenosť
  • Prezenčný tréning
  • Virtuálny tréning

Viete, prečo je v skutočnosti jeden predajca lepší ako druhý? Ako môže byť predajca úspešnejší?

Obchodník veľmi často nasleduje zaužívané praktiky a naučené vzorce správania, a práve to komplikuje jeho prácu. Vo väčšine prípadov si predajca ani nie je vedomý svojich zlých návykov. Nestačí, že je motivovaný stať sa dobrým predajcom, musí poznať aj tie správne metódy a proces.

Poradenský predajný proces je dôsledne navrhnutý uvedomelý prístup k predaju, ktorý sa zameriava na očakávania a potreby klienta. Obchodníkom pomáha pri úspešnom zvládaní rokovaní s klientmi. Uvedený proces je postavený na nasledujúcej myšlienke: ak zákazník obchodníkovi dôveruje, že mu je schopný dodať produkt, ktorý plne uspokojí jeho potreby a zodpovedá jeho rozpočtu, neexistuje nič čo by bránilo predaju.

Consultative sales process

Počas programu vysvetlíme fázy procesu predaja, špecifické pre trh aj pre klienta. Následne sa zameriame na ciele a ideálne správanie obchodníka v každom z príslušných štádií tohto procesu, a to v závislosti od očakávaní zákazníka a jeho správania. Pomocou praktického prístupu a situačných cvičení špecifických pre klienta si účastníci samostatne pre každý krok tohto procesu osvoja postupy plánovania a riadenia celého predajného stretnutia so zákazníkom, so zameraním sa na dlhodobý, obojstranne výhodný vzťah.

Ciele tréningu

  • nasledovať jednotlivé fázy poradenského predajného procesu
  • prispôsobiť svoje správanie podľa štýlu zákazníka a budovať dôveru k svojej osobe a produktom/ službám spoločnosti
  • klásť správne otázky s cieľom zistiť, aké sú potreby potenciálneho zákazníka
  • prezentovať produkty/ služby presvedčivým spôsobom a predstaviť osobné výhody pre zákazníka
  • zvládať námietky zákazníka a uzatvoriť obchod

Témy

  • Poradenský predajný proces a ideálne správanie obchodníka v každej fáze procesu
  • Dôsledná príprava na predajné stretnutie: budovanie dôvery pred stretnutím
  • Typológia DDS – jedinečný systém typológie zákazníkov zameraný na predaj
  • Prehľad – komunikačná technika, ktorá zaručí motiváciu klienta prejsť si procesom predaja
  • Aké sú motívy nákupu a ako ich odhaliť?
  • Predstavenie osobných benefitov
  • Odstraňovanie prekážok v predaji – riešenie námietok a obáv
  • Uzatvorenie obchodu a ďalšie kroky

 

Potrebujete pomôcť s poradenským predajným procesom?

Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

Súvisiace služby