Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

    Všetky kontakty
    Magazín  

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje
      Kontaktujte nás

    Cieľová skupina

    • Manažéri strednej úrovne
    • Top manažéri
    • Sales manažéri a supervízori

    Počet zapojených

    8 - 12

    Ako dlho to bude trvať

    2 dni

    • Prezenčný tréning
    • Virtuálny tréning

    Pri výbere manažéra sa vo väčšine prípadov pozeráme na jeho odbornosť. Manažéri zameraní na odbornosť však len málokedy vedia, ako primäť svojich podriadených k najlepšiemu výkonu a ako ich ďalej rozvíjať. Koučing je síce známym nástrojom manažérov, no len málo z nich ho vie využívať náležitým spôsobom a docieliť tak očakávaný výsledok. Tak, aby investovaný čas zo strany manažéra aj zamestnanca prinášal hodnotu.

    Program sa zaoberá úlohou manažéra ako kouča, tým ako zapadá do ostatných manažérskych úloh a do procesu hodnotenia výkonu v spoločnosti a aké sú kritériá úspešného koučingu. Program tiež do hĺbky skúma, ako vytvoriť atmosféru dôvery, v ktorej sa zamestnanec môže vzdelávať a rozvíjať.

    Leadership coaching

    Cieľom tréningu je účastníkov naučiť, ako môžu dosiahnuť vyššie uvedené ciele: ak budú náležite sledovať výkon, vytvárať dôveryhodné prostredie, vedieť sa vyvarovať bežným chybám počas koučovacích diskusií, používať vhodný jazyka a v neposlednom rade venovať pozornosť individuálnym potrebám kolegov. Z vynikajúcich koučov sa stanú úspešní manažéri oddaných a motivovaných tímov..

    Ciele tréningu

    • efektívne rozvíjať zamestnancov
    • dať vhodnú spätnú väzbu kolegom
    • používať jazyk a metódy koučingu
    • budovať si dôveryhodnosť potrebnú pre koučing
    • efektívne pozorovať správanie zamestnancov
    • zrealizovať koučovací rozhovor štruktúrovaným spôsobom
    • nastaviť vhodné rozvojové ciele

    Témy

    • Zložky výkonnosti a spôsoby, ako ich ovplyvniť
    • Úloha a miesto koučingu v rámci procesu riadenia výkonnosti
    • Rozdiel medzi efektívnym a neúspešným koučingom
    • Uznanie a rozvojová spätná väzba od manažéra
    • Proces a postup koučingu, úlohy manažéra v roli kouča
    • Ako vytvoriť atmosféru dôvery
    • Jazyk a metódy koučingu v praxi

    Potrebujete pomôcť s manažovaním a koučovaním?

    Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
    Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

      Súvisiace služby