Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

    Všetky kontakty
    Magazín  

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje
      Kontaktujte nás

    Cieľová skupina

    • Manažéri a zamestnanci, ktorých práca si vyžaduje efektívnu komunikáciu s kolegami a zákazníkmi

    Počet zapojených

    8 - 12

    Ako dlho to bude trvať

    2 dni

    • Prezenčný tréning
    • Virtuálny tréning

    V mnohých prípadoch je odpoveďou asertívna komunikácia. Schopnosť obhájiť seba a svoje záujmy a brať pri tom do úvahy záujmy a ciele všetkých strán. Znamená to však, že sa máme vždy správať asertívne?

    Nazdávame sa, že život je komplexnejší a rôznorodejší a odpoveďou nie je vždy len asertívna komunikácia. Zastávame prístup, v ktorom je asertívna komunikácia našou VOĽBOU.

    Jej využitie závisí od kontextu a nemusí byť vhodné vo všetkých situáciách. V kritických situáciách je však najlepšou voľbou. Na tomto prístupe je postavený aj náš vynovený program, ktorý vás podporí pri internej aj externej komunikácii.

    Assertive communication - Critical conversations

    Program je vystavaný v moduloch a vieme ho tak čo najlepšie prispôsobiť potrebám vašej spoločnosti a konkrétnym pracovným situáciám.

    Prvá časť programu sa zameriava na základné princípy asertívnej komunikácie a skúma konkrétne vzorce nastavenia mysle, tzv. ego stavy, ktoré ovplyvňujú naše inštinktívne aj naučené správanie a náš životný štýl. Účastníci sa naučia základné techniky asertívnej komunikácie, ktoré sa dajú využiť v každodenných situáciách – ako sa správať asertívne a ako pomocou techník asertívnej komunikácie reagovať na agresívne či pasívne správanie.

    V druhej časti programu sa špecificky venujeme zvládaniu vybraných kritických situácií pomocou rozličných pokročilých techník a procesov.

    Ciele tréningu

    • používať komunikačné zručnosti a byť dobrými sprostredkovateľmi, prijímateľmi a dopytujúcimi sa
    • používať pri práci metódu asertívnej komunikácie
    • formulovať svoje potreby a očakávania jasne, vecne a asertívne
    • nastaviť partnerské vzťahy počas komunikácie
    • používať v praxi rozličné techniky asertívnej komunikácie
    • uplatniť asertívne správanie pri kritických rozhovoroch typických pre spoločnosť

    Topics

    I. Základy asertivity

    • Pojem a definícia asertivity
    • Porozumenie stavom ega -nastaveniu mysle, ktoré ovplyvňujú naše správanie
    • Prečo a kedy byť asertívny?
    • Ako byť asertívny – princípy a základné techniky

    II. Inventár kritických rozhovorov

    • Dávanie a prijímanie spätnej väzby
    • Ako asertívne povedať „nie“
    • Oznamovanie a prijímanie zlých správ
    • Asertívne riešenie sťažností
    • Asertívne riešenie konfliktov

    III. Doplnkové techniky asertivity

    Potrebujete pomôcť s kritickými rozhovormi?

    Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
    Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

      Súvisiace služby