- Prezenčný tréning
- Virtuálny tréning
j
8 - 12
2 dni
Pred realizáciou stretnutia si najskôr musíme odpovedať na niekoľko dôležitých otázok:
Porada alebo workshop? Aký je v tom rozdiel? Čo je cieľom stretnutia? Ako dlho má trvať? Ako často by sme mali mať porady? Koho na ne pozvať? Ako zvládať náročných účastníkov? Ako zistíme skutočnú príčinu problému? Ako môžeme viac angažovať kolegov, aby hľadali konkrétne riešenie a pracovali na ňom?
Počas programu analyzujeme okolnosti, vďaka ktorým budú porady tým správnym miestom na získanie relevantných informácií, vykonanie potrebných rozhodnutí a detailné preskúmanie dôležitých otázok. Dáme praktické odpovede na vyššie položené otázky, ktoré sa dajú jednoducho aplikovať do každodennej pracovnej rutiny. Poskytneme nástroje, ktoré možno ľahko využiť pri organizácii porád aj workshopov.
Počas tréningu sa účastníci oboznámia so štruktúrou efektívnych porád, najmodernejšími metódami na riešenie problémov a rozhodovanie a získajú praktické tipy a nástroje, vďaka ktorým budú vedieť zvládať náročných účastníkov.
Ciele tréningu
Témy
Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.