Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Magazín  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás

Cieľová skupina

  • Všetci zamestnanci

Počet zapojených

5 - 12

Ako dlho to bude trvať

4 x 120 minút

Hybridná práca
  • Virtuálny tréning

Práca na diaľku je veľmi odlišná od práce v kancelárii. Mnoho tradičných prístupov k riadeniu úloh a času pri práci z domu nefunguje. V podmienkach práce na diaľku potrebujeme špecififický prístup. Flexibilný systém, ktorý nám v takýchto podmienkach pomôže zvýšiť efektívnosť a zároveň predchádzať vyhoreniu.

Účelom tréningu je podporiť účastníkov pri úspešnom prispôsobení sa práci na diaľku so zachovaním požadovanej úrovne produktivity a udržaním rovnováhy medzi pracovným a súkromným životom.

Náš program je založený na metóde Getting Things Done (GTD alebo Mať všetko hotovo), vyvinutej americkým autorom Davidom Allenom a prispôsobenej okolnostiam práce na diaľku. Táto metóda je spoľahlivým základom pre optimalizáciu správy vašich úloh a času vo vzdialenom režime. Tento prístup, doplnený zlepšovákmi z praxe, progresívnymi nápadmi a tipmi na organizovanie práce na diaľku pomôže zabezpečiť produktivitu, dosiahnuť pokrok a získať kontrolu nad vzdialenou realitou.

Efficient at home

Počas programu sa účastníci oboznámia so 4 kľúčovými princípmi, ktoré im pomôžu nastaviť si efektívny prístup k práci na diaľku. Oboznámia sa s komplexným systémom a začnú jeho implementáciu už počas tréningu. Budú schopní zreorganizovať svoje pracovisko, naučiť sa používať nástroje a techniky, ktoré im umožnia byť produktívnejšími a zažívať pri práci na diaľku menej stresu.

Ciele tréningu

  • zvýšiť povedomie o výhodách a výzvach práce na diaľku
  • vedome a efektívne spravovať svoj čas a pracovné úlohypri práci z domu
  • zabezpečiť efektívnu komunikáciu a spoluprácu pri práci na diaľku
  • získať praktické nápady na udržanie ronováhy medzi pracovným a súkromným životom pri práci z domu

Témy

  • Výhody a výzvy práce na diaľku, hlavne pri práci z domu.
  • 4 princípy efektívnosti pri práci na diaľku.
  • Príprava, zbieranie, procesovanie a organizovanie – aktívny proces riadenia úloh.
  • Udržiavanie rovnováhy medzi pracovným a súkromným životom pri práci z domu.
  • Ako sa vysporiadať s prokrastináciou a rozptýleniami pri práci z domu.
  • Prekonávanie problémov spojených s komunikáciou a spoluprácou na diaľku.

 

Potrebujete pomôcť s efektívnou prácou z domu?

Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

Súvisiace služby