j Efektívna komunikácia | DEVELOR
Zavrieť    

    DEVELOR Slovakia s.r.o.
    Krasovského 13
    851 01 Bratislava

    Všetky kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavenie mysle
    • Predaj, vyjednávanie a starostlivosť o zákazníka
    • Osobná produktivita a komunikácia
    • Budovanie tímu a spolupráca
    • Diverzita, rovnosť a inklúzia
    • Assesment a diagnostika
    • HR konzulting a koučing
    • Všetky služby
    Individuálna diagnostika

    360-stupňová spätná väzba

    Individuálna diagnostika

    Development centrum

    Individuálna diagnostika

    Assessment centrum

    Organizačná diagnostika

    Happy At Work

    Organizačná diagnostika

    Analýza firemnej siete (CX-Ray)

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje

    Cieľová skupina

    • Manažéri a zamestnanci, ktorých práca si vyžaduje efektívnu komunikáciu s kolegami a zákazníkmi

    Počet zapojených

    8 - 12

    Ako dlho to bude trvať

    2 dni

    • Prezenčný tréning
    • Virtuálny tréning

    Schopnosť hovoriť so sebadôverou, jasne a zrozumiteľne, aktívne počúvať a motivovať alebo ovplyvňovať iných, je preto zásadná. Nemusí však byť samozrejmosťou.

    Náš kurz rozvíja základné komunikačné zručnosti, ktoré účastníkom umožňujú naučiť sa komunikovať efektívne, jasne a presvedčivo, aby im ostatní porozumeli. Zároveň im umožňuje získať prijatie a súhlas komunikačného partnera a naučiť sa porozumieť ostatným vďaka aktívnemu počúvaniu.

    Okrem naučenia sa princípov a základov komunikácie sa program taktiež zameriava na lepšie uvedomenie si svojich silných a slabých stránok v komunikácii. Odhaľuje priestor pre ďalší osobný rozvoj a poskytuje jednotlivým účastníkom následnú podporu. Kurz podporí sebadôveru a sebavedomie účastníkov pri používaní rôznych komunikačných kanálov: osobnej komunikácii, e-mailoch alebo telefónoch. Vďaka tomu sa účastníci budú lepšie vedieť vyjadriť a budú schopní dosiahnuť v súkromnom aj pracovnom živote viac úspechov.

     

    Ciele tréningu

    • efektívnejšie komunikovať vďaka vyjadrovaniu myšlienok jasným a zrozumiteľným spôsobom tak, aby ich druhá strana vnímala a pochopila
    • využívať aktívne počúvanie, aby lepšie pochopili svojich partnerov, overovať pochopenie

    Témy

    • Zložky a proces komunikácie
    • Zóny vplyvu – od reaktivite k aktivite, kedy a prečo byť proaktívny a čo tým získam
    • Komunikačné kanály a ich účinok na nás
    • Typické chyby a úskalia vo verbálnej a neverbálnej komunikácii
    • Pravidlá jednoznačnej komunikácie cez rozličné komunikačné kanály
    • Rozličné komunikačné aspekty na sprostredkovanie obsahu a pocitov
    • Aktívne počúvanie
    • Techniky kladenia otázok

    Potrebujete dosiahnuť, aby vaši ľudia komunikovali efektívnejšie?

    Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
    Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

      Súvisiace služby