- Prezenčný tréning
- Virtuálny tréning
j
8 - 12
1 deň
Zmeriame sa na typ dôvery, ktorú možno vybudovať medzi predajcom a zákazníkom. Následne v závislosti od odvetvia, v ktorom pôsobí vaša spoločnosť a vašej osobnosti, navrhneme stratégiu budovania dôvery. Počas celého tréningu pracujeme s modelom Vzťahového trojuholníka od Develoru. Ide o jedinečný nástroj, ktorý predajcom pomôže budovať dôveru a zvýšiť tak šancu na uzatvorenie obchodu.
Po nastavení stratégie sa na tréningu zameriame na rôzne techniky a ich aplikáciu v reálnom živote: napríklad ako urobiť dobrý prvý dojem či ďalšie techniky, ktoré pomáhajú vytvárať dobrý obraz vás aj vašej spoločnosti. Preskúmame aj ako prispôsobiť správania predajcu podľaa správania zákazníka na základe typológie nákupného správania DDS a 6-tich spôsobov ovplyvňovania podľa Dr. Cialdiniho. V druhej časti programu sa zameriame na nastavenie postoja k predaju a na to, ako náš postoj ovplyvňuje spôsoby, ktorými môžeme prekročiť očakávania našich zákazníkov.
Jedinečnosť tohto programu spočíva v uvedomení si, že neexistuje jediný spôsob budovania dôvery. V závislosti od typu odvetvia a predajnej stratégie každej spoločnosti musia predajcovia prispôsobiť svoje spôsoby budovania dôvery.
Na mieru prispôsobené situačné cvičenia pomáhajú účastníkom rozpoznať, aký typ dôvery zákazník uprednostňuje, čo mu pomôže uvedomiť si kroky vedúce k úspešnému výsledku predaja.
Ciele tréningu
Témy
Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.