Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Magazín  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás

Cieľová skupina

  • Predajcovia alebo nákupcovia
  • Manažéri a zamestnanci v kontakte s existujúcim alebo potenciálnym klientom

Počet zapojených

8 - 12

Ako dlho to bude trvať

1 deň

Predaj a zákaznícka skúsenosť
  • Prezenčný tréning
  • Virtuálny tréning

Zmeriame sa na typ dôvery, ktorú možno vybudovať medzi predajcom a zákazníkom. Následne v závislosti od odvetvia, v ktorom pôsobí vaša spoločnosť a vašej osobnosti, navrhneme stratégiu budovania dôvery. Počas celého tréningu pracujeme s modelom Vzťahového trojuholníka od Develoru. Ide o jedinečný nástroj, ktorý predajcom pomôže budovať dôveru a zvýšiť tak šancu na uzatvorenie obchodu.

Po nastavení stratégie sa na tréningu zameriame na rôzne techniky a ich aplikáciu v reálnom živote: napríklad ako urobiť dobrý prvý dojem či ďalšie techniky, ktoré pomáhajú vytvárať dobrý obraz vás aj vašej spoločnosti. Preskúmame aj ako prispôsobiť správania predajcu podľaa správania zákazníka na základe typológie nákupného správania DDS a 6-tich spôsobov ovplyvňovania podľa Dr. Cialdiniho. V druhej časti programu sa zameriame na nastavenie postoja k predaju a na to, ako náš postoj ovplyvňuje spôsoby, ktorými môžeme prekročiť očakávania našich zákazníkov.

Trust-based relationship building

Jedinečnosť tohto programu spočíva v uvedomení si, že neexistuje jediný spôsob budovania dôvery. V závislosti od typu odvetvia a predajnej stratégie každej spoločnosti musia predajcovia prispôsobiť svoje spôsoby budovania dôvery.

Na mieru prispôsobené situačné cvičenia pomáhajú účastníkom rozpoznať, aký typ dôvery zákazník uprednostňuje, čo mu pomôže uvedomiť si kroky vedúce k úspešnému výsledku predaja.

Ciele tréningu

  • Porozumieť podmienkam nánákupu
  • Rozpoznať typy dôvery, ktoré možno vytvoriť medzi predajcom a zákazníkom
  • Určiť si vlastnú stratégiu dôvery pomocou Vzťahového trojuholníka
  • Prispôsobiť svoje správanie zákazníkovi podľa typológie zákazníkov DDS
  • Definovať si svoju predajnú stopu
  • Pozitívne ovplyvniť svojho zákazníka
  • Urobiť priaznivý prvý dojem

Témy

  • Podmienky predaja
  • Prehľad procesu predaja
  • Stopa predaja
  • Druhy dôvery – Vzťahový trojuholník
  • Prístup v štýle Bakkal
  • 6 princípov ovplyvňovania
  • Analógia predaja a randenia
  • Ako urobiť pozitívny prvý dojem
  • Tipy ako zvýšiť obľúbenosť
  • DDS – Typológia správania zákazníka

Potrebujete pomôcť s budovaním obchodných vzťahov založených na dôvere?

Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

Súvisiace služby