Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Magazine  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás
Predaj taký, aký bol, sa skončil

Hoci v mnohých krajinách sa prísne obmedzenia povolili, návyky ľudí sa zmenili: lekári zistili, že nemusia prijímať medicínskych reprezentantov osobne, manažéri predajní objednávajú tovar online.
Obchodné tímy musia budovať nové interakcie so zákazníkom a redefinovať to, ako sa predajcovia či vzťahoví manažéri v nich správajú.

Virtuálne stretnutia sú podstatne odlišné od fyzických. A hoci niektoré doterajšie praktiky môžu stále fungovať, očakávania zákazníkov sa zmenili takmer v každom odvetví. Aj predajcovia sa musia zmeniť. Na to potrebujú najskôr upraviť svoj postoj. Myslenie „Ono sa to vráti do normálu“ musí nahradiť „Svet je iný, prispôsobme sa.“ Až potom sa môžeme pozrieť na ich zručnosti, ktoré potrebujú na budovanie dôvery, analýzu potrieb zákazníka či prezentáciu produktu alebo riešenia.

Insight 1

Menej času na budovanie dôvery

Dnes – bez ohľadu či sa stretávame osobne alebo online – sú možnosti budovať dôveru obmedzené. Online komunikácia aj sociálne dištancovanie zťažujú šancu urobiť dobrý dojem. Zákazníci odkladajú menej kritické nákupy. Neistá budúcnosť robí klientov opatrnejšími a menej rozhodnými.

Rutiny a správanie obchodníkov, ktoré upadli, potrebujú znovuoživiť. Na dôležitosti naberá to, aby sa predajca vedome prispôsobil klientovi a vytvoril rapport. Je potreba sa systematicky pripraviť na každú interakciu so zámerom prekonať očakávania.

Pri práci s obchodníkmi začíname formovaním postojov, aby akceptovali zmeny ako nevyhnutnosť, dokonca ako príležitosť. Následne s nimi prakticky zdokonaľujeme osvedčené techniky a pridávame k nim nové postupy vhodné do novej éry. Na tréningu využívame overené fungujúce metódy v praktických situáciách stavaných na konkrétné odvetvie a firmu.

Insight 2

Predaj je viac než len objednávanie

Stále väčší posun smerom k online na prvý pohľad posúva analýzu potrieb do polohy zbytočnosti. Dnes si môžete Teslu objednať cez 5 kliknutí. Zákazníci tak získavajú mylnú domnienku, že bez konzultácie s odborníkom je ich rozhodnutie rovnako dobre informované a naplní ich potrebám rovnako, ako keď využijú expertného poradcu.

Kľúčovou výzvou pre obchod sa stáva etablovať predajcu ako experta, ktorý prináša hodnotu konzultáciou. Je nutné obchodné tímy preškoliť v tom, ako túto rolu zodpovedne zastávať. Poznanie informácií o produkte, či službe nestačí. DEVELOR sa počas programov na rozvoj obchodníkov zameriava na pochopenie a precvičenie všetkých rolí predajcu – obchodníka, dôverníka a experta.

Insight 3

Intrakcie budújú skúsenosť

Mylný dojem „Veď to všetko urobím online“ taktiež prináša výzvu do budovania zákazníckej skúsenosti. Firma, aby uspela, musí buď ísť naplno do online, alebo musí priniesť tú najlepšiu nákupnú a zákaznícku skúsenosť.

Firmy, ktoré chcú maximalizovať hodnotu osobnej interakcie so zákazníkom majú jasnú cestu – revidovať zákaznícku cestu (Customer Journey), pretrénovať vedenie kľúčových interakcií a systematické manažovanie kvality na jednotlivých touchpointoch.

Náš prístup v rozvoju obchodu je jasný – naučiť ľudí prekonávať očakávania zákazníka cez fungujúce komunikačné vzorce a manažérom pomôcť držať rutiny, ktoré vhodné správanie upevňujú.

Our solutions for this topic

Potrebujete pomôcť s Predajom a starostlivosťou?

Let’s talk and build the right solution for you.
Leave your details and we will contact you shortly.