“Počas mojich viac ako 20-tich rokoch strávených v sektore služieb som sa pohyboval veľmi blízko zákazníkom a ľuďom, ktorí sú v interakcii so zákazníkom. Keď som dnes v roli trénera, konzultanta či kouča, veľmi rád zdieľam svoje skúsenosti a podporujem ľudí v ich rozvoji,” hovorí László Podhorányi.
László je našou novou posilou v medzinárodnom CX tíme v roli senior konzultanta a kouča a zároveň pracuje na projektoch, zameraných na zákaznícku skúsenosť, pre pobočku Develoru v Spojených arabských emirátoch.
Má viac ako desaťročné skúsenosti zo spoločnosti Vodafone, kde pracoval ako riaditeľ zákazníckej starostlivosti, neskôr Chief Customer Officer a Customer Management Director. Predtým pracoval v spoločnostiach Westel Radiotelefon a TNT Express Hungary, kde bol zodpovedný za predaj, zákaznícky servis, VIP zákazníkov a logistiku.
Poraďte si s hybridnou prácou
Stiahnite si náš e-book plný overených tipov od expertov.
Zlepšite svoje fungovanie v hybridnom svete.
