j Najlepším poskytovateľom zákazníckej skúsenosti za rok 2015 je opäť O2 | DEVELOR
Zavrieť    

    DEVELOR Slovakia s.r.o.
    Krasovského 13
    851 01 Bratislava

    Všetky kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavenie mysle
    • Predaj, vyjednávanie a starostlivosť o zákazníka
    • Osobná produktivita a komunikácia
    • Budovanie tímu a spolupráca
    • Diverzita, rovnosť a inklúzia
    • Assesment a diagnostika
    • HR konzulting a koučing
    • Všetky služby
    Individuálna diagnostika

    360-stupňová spätná väzba

    Individuálna diagnostika

    Development centrum

    Individuálna diagnostika

    Assessment centrum

    Organizačná diagnostika

    Happy At Work

    Organizačná diagnostika

    Analýza firemnej siete (CX-Ray)

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje

    V roku 2015 k rozvoju zákazníckej skúsenosti na Slovensku najviac prispela spoločnosť O2 Slovakia. Ide o jedno z najprestížnejších ocenení, pokiaľ ide o zákaznícky servis a zákaznícku skúsenosť.

    Bratislava, 14. marca 2016, spoločnosť DEVELOR Slovakia v spolupráci s materskou firmou pripravila už druhý Celonárodný prieskum zákazníckej skúsenosti. V rámci prieskumu  sme sa pýtali na názor zákazníkov a zároveň realizovali kvantitatívny prieskum s manažérmi firiem. Prieskum realizovaný na reprezentatívnej vzorke 1000 obyvateľov ukazuje, koho možno považovať za víťaza, a ktoré spoločnosti poskytujú dlhodobú výnimočnú zákaznícku skúsenosť z pohľadu slovenských zákazníkov. Na základe výsledkov je možné konštatovať, že reprezentatívna vzorka obyvateľov si myslí, že práve O2 vynaložilo v roku 2015 najväčšie úsilie v oblasti zákazníckej spokojnosti. Ocenenie si osobne prevzal marketingový riaditeľ spoločnosti, Igor Tóth, na medzinárodnej konferencii venovanej zákazníckej skúsenosti  “International Customer Experience Conference.“

    Martin Kunc, riaditeľ spoločnosti DEVELOR Slovakia s.r.o. sa vyjadril k výsledkom prieskumu: „Firma je schopná prekonať očakávania zákazníka a poskytnúť vynikajúcu zákaznícku skúsenosť len s plne angažovanými zamestnancami. Výstupom tohto je, že zákazník nie je len spokojný, ale má aj emočné naviazanie na firmu a aktívne odporúča jej služby alebo produkty svojim známym.“

    Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2, si ocenenie prevzal s týmito slovami: „Ocenenie si veľmi vážime a preberáme ho so silným pocitom ďalšieho záväzku. Zákaznícka spokojnosť je totiž pre nás v O2 dlhodobo alfou a omegou všetkého čo robíme. V komunikácii sme otvorení, nemáme problém ospravedlniť sa, neustále prinášame kvalitné služby, ktoré zákazníci reálne využijú a v tomto nepoľavujeme. Myslím, že práve túto konzistenciu naši zákazníci oceňujú. Vedia, že čo povieme platí a vedia, že #nikdyneprestaneme.”

    Ocenenie pre najlepšieho poskytovateľa zákazníckej skúsenosti

    Ocenenie odovzdáva spoločnosť DEVELOR od roku 2014 spoločnostiam, ktoré získajú najlepšie umiestnenie v Celonárodnom prieskume zákazníckej skúsenosti. Za rok 2014 sa víťazom taktiež stala spoločnosť O2.

    Riaditeľ marketingu O2, Igor Tóth (na ľavej strane) a riaditeľ Develor Slovensko, Martin Kunc pri prevzatí ocenenia.

    Poraďte si s hybridnou prácou

    Stiahnite si náš e-book plný overených tipov od expertov.
    Zlepšite svoje fungovanie v hybridnom svete.