fbpx

DEVELOR pozýva: Medzinárodná konferencia na tému Customer Experience

Prihláste sa priamo na stránke konferencie:

4. marec 2015 Budapešť – Medzinárodná konferencia na tému CX (zákaznícka skúsenosť)

Pridajte sa k vybranej skupine riaditeľov, manažérov CX a riaditeľov retailu, aby ste sa naučili o tejto strategickej téme ešte viac a zdieľali svoje skúsenosti na medzinárodnom fóre.

Podrobný harmonogram nájdete priamo na stránke konferencie alebo TU vo formáte PDF.

Dôležité: Konferencia sa koná v anglickom jazyku bez tlmočníckej podpory.

PREZENTÁCIE

  • Výsledky Medzinárodného prieskumu zákazníckej skúsenosti 2014
  • Kľúčové trendy, idey a strategické priority v CX
  • Riadiaci model na podporu lojality zákazníka
  • Zladenie sa v kontaktných bodov pre zákazníka (customer touchpoints)
  • Prejav výhercov ocenenia CX 2014
  • NPS+ – nový spôsob ako odhaliť podvedomé impulzy CX

PRÍPADOVÉ ŠTÚDIE – MEZDINÁRODNÉ PROJEKTY CX

  • State-of-Art online riešenia
  • Objemy dát a personalizácia
  • Medzinárodný engagement projekt na podporu CX
  • Interný audit CX v praxi
  • Call centrum 21. storočia alebo retencia klienta
  • Rozvojová intervencia stimulujúca merateľnú zákaznícku skúsenosť
  • Prezentácia výhercov “Najlepší CX projekt roku 2014”

GALA VEČERA

  • Ocenenie za najlepší CX projekt roku 2014 – ceremónia

NAJLEPŠÍ CX PROJEKT 2014

Medzinárodná konferencia CX poskytuje skvelú šancu zdieľať skúsenosti s ostatnými CX profesionálmi a naučiť sa z nich. Ak váš tím alebo spoločnosť realizovali akúkoľvek iniciatívu v oblasti CX, na ktorú ste hrdí, nominujte svoj projekt na ocenenie “Najlepší CX projekt roku 2014”.

Stiahnite si formulár na nomináciu TU v slovenčine!

Stiahnite si formulár na nomináciu TU v angličtine!