Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Aktuálne dianie
Magazín  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás

Cieľová skupina

  • Predajcovia
  • Manažéri, ktorých rola si vyžaduje komunikáciu s kolegami a zákazníkmi

Počet zapojených

8 - 12

Ako dlho to bude trvať

2 dni

Predaj a vyjednávanie
  • Prezenčný tréning
  • Virtuálny tréning

Zákazníci očakávajú starostlivosť šitú na mieru ich osobným potrebám a očakávaniam. Chcú, aby sa s nimi jednalo férovo a s rešpektom, či už si objednávajú nejakú službu alebo riešia nejaký problém. Tiež potrebujú, aby si niekto vypočul ich názor a ocenil ich, aj keď práve nemajú pravdu. Počas tréningu sa účastníci pozrú na rozličné prvky spokojnosti zákazníka a ako možno definovať súvisiace štandardy kvality. Oboznámia sa s konceptom ako prekonávať očakávania. Pre zamestnancov sú všetky tieto očakávania dosť veľkou výzvou, a to najmä v situáciách nabitých emóciami, napríklad keď sa zákazník sťažuje. Vyžadujú si vysokú úroveň ovládania sa, sebadôvery a zručností, ktoré im takéto situácie pomáhajú úspešne zvládať.

Program sa zameriava na vhodný postoj a rozvoj komunikačných zručností v kombinácii s overenými procesmi, ktoré účastníkom pomôžu v práci so zákazníkmi. Účastníci preskúmajú rôzne aspekty spokojnosti zákazníka a ako možno pre nich definovať štandardy výnimočnosti. Oboznámia sa s procesom ako prekonávať očakávania, ktorý im poskytne praktický postup, ako krok za krokom zlepšovať spokojnosť zákazníka.

Customer care & Complaint handling

Počas tréningu účastníci preskúmajú rôzne úrovne angažovanosti zákazníka, pyramídu potrieb zákazníka a jej vzťah k teórii Momentov pravdy. Porozumejú princípom sťažností a ako môže efektívne riešenie sťažností ovplyvniť lojalitu zákazníkov. Naučia sa jednoduchú techniku zvládania sťažností v šiestich krokoch a precvičia si, ako ju asertívne uplatňovať, aby dosiahli lepšiu kultúru v poskytovaní služieb a spokojnosť zákazníkov.

Ciele tréningu

  • porozumieť základným konceptom starostlivosti o zákazníka
  • definovať “momenty pravdy” pre zákazníka spoločnosti
  • vhodne reagovať na kritické momenty pravdy
  • budovať angažovanosť a lojalitu zákazníkov
  • pochopiť, prečo sa ľudia sťažujú a čo tým sledujú
  • používať praktický proces zvládania sťažností, prispôsobený potrebám
  • vhodne komunikovať so zákazníkom

Témy

  • Rozvoj postoja zameraného na službu
  • Prvky spokojnosti zákazníka
  • Angažovanosť zákazníka
  • Ako plniť a prekonávať očakávania zákazníka
  • Proces zvládania sťažností
  • Zvládanie náročných zákazníkov
  • Riešenie problémov

Potrebujete pomôcť so starostlivosťou o zákazníkov a riešením sťažností?

Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

Súvisiace služby