Zavrieť
 Zavrieť

DEVELOR Slovakia

Všetky kontakty
Aktuálne dianie
Magazín  

Nájdené medzi službami a riešeniami

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Všetky služby

Nájdené medzi inými zdrojmi

  • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
Prezrite si všetky zdroje
  Kontaktujte nás

Cieľová skupina

  • Všetci zamestnanci

Počet zapojených

8 - 12

Ako dlho to bude trvať

2 dni

  • Prezenčný tréning
  • Virtuálny tréning

To ako dnes pracujeme, sa veľmi odlišuje od našej práce pred desiatimi rokmi. Naše úlohy i povinnosti sú veľmi premenlivé a často nejasné, a musíme tak zvládať neustále zmeny a obrovský tok informácií. Popritom stále niečo odvádza našu pozornosť. V týchto nových podmienkach už klasické koncepty manažmentu času neponúkajú adekvátne riešenia.

Potrebujeme dostatočne flexibilný systém, vďaka ktorému ušetríme viac času, než nám zaberie jeho používanie. Musí byť spoľahlivý a odľahčiť našu myseľ, aby sme mohli uvoľniť kapacitu a naplno vnímať prítomný okamžik a nové výzvy, ktoré pred nami stoja. Náš program je odvodený práve od takéhoto systému. Ide o metódu Getting Things Done (GTD alebo Mať všetko hotovo), ktorú vyvinul americký autor David Allen.

Task & Time management

Účastníci získajú niekoľko praktických tipov, ktoré môžu začať okamžite používať. Oboznámia sa so štyrmi kľúčovými princípmi, vďaka ktorým dosiahnu väčšiu efektivitu a zmenšia napätie. Účastníci, ktorí sa rozhodnú naplno využívať tento systém, určite ocenia, ako im pomôže nastoliť poriadok v hlavách, stanoviť priority a dokončiť úlohy načas a bez pocitu stresu. S implementáciou niektorých krokov začneme už počas tréningu, aby sme účastníkom tento systém umožnili vyskúšať.

Ciele tréningu

  • aplikovať 4 efektívne pravidlá, ako pristupovať k manažovaniu času a úloh
  • pripraviť sa na prácu s novým systémom a prispôsobiť si ho podľa vlastných potrieb
  • zozbierať všetok materiál a úlohy, ktoré zamestnávajú ich pozornosť
  • spracovať a zorganizovať zozbierané položky
  • vedieť vyhodnotiť stav svojich úloh či projektov
  • uvoľniť krátkodobú pamäť, s cieľom žiť a pracovať produktívnejšie, no menej stresujúcim spôsobom

Témy

  • 4 pravidlá ako sa stať okamžite efektívnejší a produktívnejší
  • Prehľad procesu, ciele a logika každého kroku
  • Zber všetkých našich úloh, povinností, projektov a nápadov, ktoré chceme manažovať
  • Vytvorenie nášho vlastného systému, vďaka ktorému nájdeme veci ľahko a rýchlo
  • Manažovanie e-mailov
  • Ako s týmto systémom zvládať prokrastináciu a rozptýlenia
  • Individuálny akčný plán

Potrebujete pomôcť s profesionálnym manažovaním času a úloh?

Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

Súvisiace služby