fbpx

Transakčný predaj

Date: 4. júla 2013 Category: ,

Kontaktujte nás!

Meno a priezvisko

Email

Predmet správy

Text správy

Zadajte uvedený kód:

transactional cross selling head

Čo ak nás osloví zákazník, pretože chce predĺžiť používanie už zakúpeného produktu, chce riešiť sťažnosť alebo potrebuje nejakú službu, napr. opravu? Môžeme klasický zákaznícky servis otočiť na predajnú situáciu? Samozrejme, že áno. Kurz poskytuje praktické odpovede ako na to.

KURZ TRANSAKČNÉHO PREDAJA sa zameriava práve na tieto typické situácie. Či už počas transakcie v banke, sťažnosti na zákazníckom centre telefonického operátora, alebo počas povinnej technickej prehliadky v autoservise, so správnym postojom a správaním túto situáciu môžeme využiť.

KURZ OBJASŇUJE ktoré predajné metódy a komunikačné techniky sú účinné z pohľadu zákazníka. Buduje celistvý logický proces komunikácie, v ktorom sa nastavenie zákazníka pozvoľne posúva z “nemám žiadnu potrebu” do “rád by som si kúpil nový produkt alebo službu”.

S PRAKTICKÝM PRÍSTUPOM a cvičeniami vytvorenými na základe reálnych situácií konkrétneho klienta si účastníci osvoja vedomý prístup k vedeniu zákazníka smerom, ktorý prinesie väčší obrat, a čo je ešte dôležitejšie, vyššiu úroveň spokojnosti zákazníka.

Po skončení programu budú účastníci schopní otočiť klasickú servisnú situáciu na predajnú príležitosť, dotiahnuť takúto príležitosť do konca a urobiť cross-sell na dodatočné produkty. Zároveň pritom zvyšovať zákaznícku spokojnosť.

Predpoklady

Zásady predaja

Možné nadväzujúce kurzy

  • On-the-job koučing
  • Vyjednávacie zručnosti