j DEVELOR | Interaktívny webinár o inovatívnosti a kreativite
Zavrieť    

    DEVELOR Slovakia s.r.o.
    Krasovského 13
    851 01 Bratislava

    Všetky kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavenie mysle
    • Predaj, vyjednávanie a starostlivosť o zákazníka
    • Osobná produktivita a komunikácia
    • Budovanie tímu a spolupráca
    • Diverzita, rovnosť a inklúzia
    • Assesment a diagnostika
    • HR konzulting a koučing
    • Všetky služby
    Individuálna diagnostika

    360-stupňová spätná väzba

    Individuálna diagnostika

    Development centrum

    Individuálna diagnostika

    Assessment centrum

    Organizačná diagnostika

    Happy At Work

    Organizačná diagnostika

    Analýza firemnej siete (CX-Ray)

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje

    Kedy?

    29. apríl 2021 14:00 - 15:30

    Kde?

    ZOOM business - detaily vám zašleme po potvrdení registrácie

    Pre koho?

    Pre interných HR profesionálov a manažérov, ktorí chcú vniesť tvorivosť a inováciu do tímu či firmy.

    Inovácie, donedávna doména externých konzultantov, sa presúvajú do interného diania firiem. Inovácie už nie sú niečo, s čím “niekto príde.” Firmy majú inovačné tímy, inovačnú kultúru, podporujú tvorivosť u každého zamestnanca. Alebo, aby sme boli korektní, niektoré firmy to tak majú. Niektoré by to tak chceli.

    Biznis chce inovačnú kultúru, HR potrebuje reagovať

    Biznis hlad po uvoľnení tvorivosti a inovatívnosti vytvára požiadavku voči HR: “Zabezpečte vo firme kultúru tvorivosti a inovácií.”

    Je to správne? Nie úplne, keďže HR nie je nositeľom kultúry firmy, je jej podporovateľom. Avšak požiadavka existuje a HR sa s ňou chce vyrovnať.

    Na našej virtuálnej káve máme ambíciu nielen HR profesionálom, ale aj manažérom z biznisu, pomôcť nájsť cestu ako dostať inovačnú kultúru do firmy. A nielen tým, že zorganizujeme inovačné dni.

    Registrujte sa a získajte za 90 minút prehľad, ktorý vás posunie ďalej v tom, ako formovať firemnú tvorivú a inovačnú kultúru a zároveň pomôže vám samým byť tvorivejšími a nachádzať nové riešenia. 

    Pozrieme sa na inovácie a kreativitu z viacerých uhlov

    V rámci hodiny a pol o kreativite plánujeme pokryť minimálne tieto témy:

    • Otvorenie
    • Prečo inovácia a tvorivosť – Prečo sú teraz ešte dôležitejšie, než boli?
    • Jedna cesta neexistuje – Príklady inovačných prístupov
    • Čo firmy robia pre inovácie – Aké aktivity organizujú firmy a aký to má prínos?
    • Ako na to – Čo môže urobiť HR, čo manažéri a čo samotní zamestnanci?
    • Diskusia
    • Záver

    Počas celého programu vás Martina a Ľubica budú aktívne zapájať – či už otázkami, zdieľaním skúseností, alebo priamo praktickým skúšaním nových postupov a nástrojov.

    Získate ucelenú dávku odpovedí

    Podujatí je dosť. Možno zvažujete, prečo prísť sem. Myslíme si, že najmä preto, že vám tento event vie uľahčiť cestu za inovatívnosťou. Namiesto hľadania a prehrabávania sa v množstve zdrojov vám poskytneme ucelený, kondenzovaný prehľad. Čo vám môžeme prisľúbiť je, že:

    Nájdete si sami odpovede na to, ako svoju tvorivosť odblokovať, vďaka čomu budete nachádzať nové riešenia a nápady na to ako robiť svoju prácu jednoduchšie.

    Spoznáte rozličné prístupy k tvorivosti a inovovaniu a budete tak mať lepšiu východiskovú pozíciu pri ich zavádzaní, či zlepšovaní vo vašej firme.

    Prediskutujete výzvy zavádzania inovácii s kolegami v iných firmách, ktorí sa pasujú s podobnými otázkami. Vytvoríte si tak podpornú skupinu, ktorá vám bude dlhodobo zdrojom pre napredovanie.

    A ešte jedna vec – užijete si dynamických a poučných 90 minút v príjemnej atmosfére v inom duchu, než každý bežný pracovný deň.

    Na webinári o inováciách vás privítajú

    Martina Georgievová (SK) | Senior trénerka a konzultantka, DEVELOR

    Martina, naše tvorivé turbo, vytvára rozvojové programy, prezentácie a cvičenia ako na bežiacom páse. Za roky s nami si vytvorila svoj systém ako zanalyzovať potreby klienta a ako vytvoriť riešenia, ktoré ich čo najlepšie adresujú. Tvorba nových programov, ale aj prístupov, metód a techník je jej hobby, pri ktorom prekvapivo vie aj relaxovať. Silne ideovo ovplyvňuje inovatívne produkty DEVELORu na Slovensku, ako sú Líderšip inšpirovaný Amundsenom či Misia Mars: Adaptívny líderšip. Martina vás bude sprevádzať celým podujatím a zároveň pozdieľa svoje tipy a triky v tejto oblasti.

     

    Ľubica Lutz (SK) | Head of Entrepreneurial Leadership, Leaf Academy

    Ľubica je skúsená inovačná konzultantka, ktorá s nami spolupracuje na vybraných projektoch. Pomáhala s inováciami vo finančnom, real-estate, telekomunikačnom aj výrobnom sektore. Svoje skúsenosti z biznis inovácií v posledných rokoch prenáša do vzdelávania – vedie oddelenie Podnikavého líderstva na jedinečnej strednej škole, kde učí tínedžerov, ako vytvárať, testovať a úspešne realizovať inovácie. Ľubica vám priblíži, ako metodika dizajnového myslenia pomáha pri tvorbe inovačnej kultúry a ako to urobiť u vás vo firme.

     

    Bára Pelcová (CZ) | Open Innovation Manager, The Global Exec.

    Bára sa venuje organizácii komplexných interaktívnych eventov, ako sú obchodné hackatony, workshopy, brainstormingové stretnutia, okrúhle stoly a panelové diskusie a manažérske prezentácie pre rôzne medzinárodné rezidencie. Má bohaté skúsenosti s tým, ako iniciovať a exekuovať eventy, ktoré podporujú tvorbu, inovácie a nové pohľady na problémy.

     

     

    Ivana Pilinská (SK) | Customer Process Design Section Manager, ČSOB banka

    Ivana vedie kľúčové oddelenie, ktoré sa potýka s potrebou pochopenia a dizajnovania nových, či zlepšovania existujúcich zákazníckych procesov. V rámci diskusie pozdieľa, ako k tvorbe a dizajnovaniu inovácii pristupujú v banke, ako vznikal jej tím, či s akými výzvami sa potýkajú pri ich práci.

     

     

    Tešíme sa na vás na virtukáve o tvorivosti a inováciách. Podujatie bude nahrávané, časť nahrávok bude použitá na marketingové účely.