- Prezenčný tréning
- Virtuálny tréning
j
8 - 12
2 dni
Napriek rozdielom medzi jednotlivými spoločnosťami sú výzvy v každej B2B situácii veľmi podobné: ako môžeme zaručiť, že oslovíme a získame najlepších potenciálnych klientov, vďaka ktorým bude naša firma životaschopná? A ako čo najviac vyťažíme zo spolupráce po získaní zákazky? Aby sme dosiahli tieto ciele, potrebujeme systematický prístup, dôsledné plánovanie a uvedomelý vzťahový manažment.
Účastníci počas programu rozvíjajú konkrétne predajné zručnosti v oblasti B2B, vďaka ktorým v roli predajcu zvýšia pravdepodobnosť získania nového zákazníka alebo zvýšia objem predaja u existujúceho zákazníka.
Okrem základných teórií (nákupný cyklus, osoby s rozhodovacou právomocou, typológia zákazníkov a matrix klienta) sa účastníci pripravujú na dvoch svojich zákazníkov podľa matrixu od Develoru, pričom navrhnuté stratégie môžu použiť okamžite po absolvovaní kurzu.
Ciele tréningu
Témy
Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.