- Prezenčný tréning
- Virtuálny tréning
j
8 - 12
2 dni
Zákazníci očakávajú starostlivosť šitú na mieru ich osobným potrebám a očakávaniam. Chcú, aby sa s nimi jednalo férovo a s rešpektom, či už si objednávajú nejakú službu alebo riešia nejaký problém. Tiež potrebujú, aby si niekto vypočul ich názor a ocenil ich, aj keď práve nemajú pravdu. Počas tréningu sa účastníci pozrú na rozličné prvky spokojnosti zákazníka a ako možno definovať súvisiace štandardy kvality. Oboznámia sa s konceptom ako prekonávať očakávania. Pre zamestnancov sú všetky tieto očakávania dosť veľkou výzvou, a to najmä v situáciách nabitých emóciami, napríklad keď sa zákazník sťažuje. Vyžadujú si vysokú úroveň ovládania sa, sebadôvery a zručností, ktoré im takéto situácie pomáhajú úspešne zvládať.
Program sa zameriava na vhodný postoj a rozvoj komunikačných zručností v kombinácii s overenými procesmi, ktoré účastníkom pomôžu v práci so zákazníkmi. Účastníci preskúmajú rôzne aspekty spokojnosti zákazníka a ako možno pre nich definovať štandardy výnimočnosti. Oboznámia sa s procesom ako prekonávať očakávania, ktorý im poskytne praktický postup, ako krok za krokom zlepšovať spokojnosť zákazníka.
Počas tréningu účastníci preskúmajú rôzne úrovne angažovanosti zákazníka, pyramídu potrieb zákazníka a jej vzťah k teórii Momentov pravdy. Porozumejú princípom sťažností a ako môže efektívne riešenie sťažností ovplyvniť lojalitu zákazníkov. Naučia sa jednoduchú techniku zvládania sťažností v šiestich krokoch a precvičia si, ako ju asertívne uplatňovať, aby dosiahli lepšiu kultúru v poskytovaní služieb a spokojnosť zákazníkov.
Ciele tréningu
Témy
Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.