- Prezenčný tréning
- Virtuálny tréning
j
8 - 12
1 - 2 dni
To ako dnes pracujeme, sa veľmi odlišuje od našej práce pred desiatimi rokmi. Naše úlohy i povinnosti sú veľmi premenlivé a často nejasné, a musíme tak zvládať neustále zmeny a obrovský tok informácií. Popritom stále niečo odvádza našu pozornosť. V týchto nových podmienkach už klasické koncepty manažmentu času neponúkajú adekvátne riešenia.
Potrebujeme dostatočne flexibilný systém, vďaka ktorému ušetríme viac času, než nám zaberie jeho používanie. Musí byť spoľahlivý a odľahčiť našu myseľ, aby sme mohli uvoľniť kapacitu a naplno vnímať prítomný okamžik a nové výzvy, ktoré pred nami stoja. Náš program je odvodený práve od takéhoto systému. Ide o metódu Getting Things Done (GTD alebo Mať všetko hotovo), ktorú vyvinul americký autor David Allen.
Účastníci získajú niekoľko praktických tipov, ktoré môžu začať okamžite používať. Oboznámia sa so štyrmi kľúčovými princípmi, vďaka ktorým dosiahnu väčšiu efektivitu a zmenšia napätie. Účastníci, ktorí sa rozhodnú naplno využívať tento systém, určite ocenia, ako im pomôže nastoliť poriadok v hlavách, stanoviť priority a dokončiť úlohy načas a bez pocitu stresu. S implementáciou niektorých krokov začneme už počas tréningu, aby sme účastníkom tento systém umožnili vyskúšať.
Ciele tréningu
Témy
Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.