- Prezenčný tréning
- Virtuálny tréning
j
6 - 8
2 dni
Mať úžasnú myšlienku dnes už jednoducho nestačí. Či si vyslúži pozornosť a potrebné zdroje závisí od obalu, v ktorom ju budeme predávať. Aby sme získali súhlas, záväzok či niekoho ovplyvnili, musíme si byť naplno vedomí role, ktorú pri presviedčaní hrajú emócie. Niektorí z nás inštinktívne vedia, ako zapôsobiť na emócie publika, no všetci sa môžu ďalej zdokonaľovať, ak budú vedome používať rôzne účinné techniky.
Počas tréningu sa účastníci oboznámia s technikami ovplyvňovania emócií, čo výrazne podporí presvedčivosť ich prezentácie. Naučia sa tiež, ako upútať a udržať si pozornosť obecenstva a ako prezentovať, aby sme dosiahli zmenu v myslení a správaní účastníkov.
Účastníci sa prostredníctvom prípravy vlastnej prezentácie naučia, ako vedome využívať komunikačné kanály, vnímať signály publika a neustále udržiavať hlavnú myšlienku v popredí. Najdôležitejšie je totiž to, čo si publikum so sebou odnesie po skončení prezentácie.
Ciele tréningu
Témy
Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.