- Prezenčný tréning
- Virtuálny tréning
j
8 - 12
2 dni
Viete, prečo je v skutočnosti jeden predajca lepší ako druhý? Ako môže byť predajca úspešnejší?
Obchodník veľmi často nasleduje zaužívané praktiky a naučené vzorce správania, a práve to komplikuje jeho prácu. Vo väčšine prípadov si predajca ani nie je vedomý svojich zlých návykov. Nestačí, že je motivovaný stať sa dobrým predajcom, musí poznať aj tie správne metódy a proces.
Poradenský predajný proces je dôsledne navrhnutý uvedomelý prístup k predaju, ktorý sa zameriava na očakávania a potreby klienta. Obchodníkom pomáha pri úspešnom zvládaní rokovaní s klientmi. Uvedený proces je postavený na nasledujúcej myšlienke: ak zákazník obchodníkovi dôveruje, že mu je schopný dodať produkt, ktorý plne uspokojí jeho potreby a zodpovedá jeho rozpočtu, neexistuje nič čo by bránilo predaju.
Počas programu vysvetlíme fázy procesu predaja, špecifické pre trh aj pre klienta. Následne sa zameriame na ciele a ideálne správanie obchodníka v každom z príslušných štádií tohto procesu, a to v závislosti od očakávaní zákazníka a jeho správania. Pomocou praktického prístupu a situačných cvičení špecifických pre klienta si účastníci samostatne pre každý krok tohto procesu osvoja postupy plánovania a riadenia celého predajného stretnutia so zákazníkom, so zameraním sa na dlhodobý, obojstranne výhodný vzťah.
Ciele tréningu
Témy
Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.