j Angažujúci líder | DEVELOR
Zavrieť    

    DEVELOR Slovakia s.r.o.
    Krasovského 13
    851 01 Bratislava

    Všetky kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavenie mysle
    • Predaj, vyjednávanie a starostlivosť o zákazníka
    • Osobná produktivita a komunikácia
    • Budovanie tímu a spolupráca
    • Diverzita, rovnosť a inklúzia
    • Assesment a diagnostika
    • HR konzulting a koučing
    • Všetky služby
    Individuálna diagnostika

    360-stupňová spätná väzba

    Individuálna diagnostika

    Development centrum

    Individuálna diagnostika

    Assessment centrum

    Organizačná diagnostika

    Happy At Work

    Organizačná diagnostika

    Analýza firemnej siete (CX-Ray)

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje

    Cieľová skupina

    • Všetci zamestnanci
    • Manažéri strednej úrovne

    Počet zapojených

    8 -12

    Ako dlho to bude trvať

    2 dni

    Lídri budúcnosti Employee Experience
    • Prezenčný tréning
    • Virtuálny tréning

    Zo zvyšovania miery angažovanosti v spoločnosti sa stala hlavná téma, no ako sa zdá, spôsob ako to docieliť, zostáva záhadou. Čo však naisto vieme je, že zamestnanci musia byť vnútorne motivovaní a pracovať v takom prostredí, kde sú motivovaní ponúknuť viac zo svojho celkového potenciálu a schopností. Najviac dokážu ich pracovné prostredie ovplyvniť priami nadriadení tým, že vytvárajú podmienky, ktoré umožňujú rast angažovanosti.

    Cieľom tohto programu je, aby si manažéri strednej úrovne viac uvedomili svoju dôležitosť, silu a zodpovednosť pri vytváraní a podpore takéhoto prostredia pre svojich priamych podriadených. Manažérom počas programu poskytneme vhodné nástroje, ktoré im umožnia uplatniť správny prístup pri vedení ľudí.

    Engaging leader

    Tréning je postavený na 5-tich elementoch modelu MAGIC, ktorý sa zameriava na zvyšovanie motivácie a angažovanosti pomocou piatich konceptov: zmysel (meaning), autonómia (autonomy), rast (growth), dopad (impact) a prepojenie (connection). Manžéri sa tiež oboznámia s fázami tzv. Cesty zamestnanca a s tým, ako majú pristupovať k potrebám a obavám zamestnancov v rôznych úsekoch tejto cesty.

    Ciele tréningu

    • rozlišovať medzi spokojnosťou a angažovanosťou zamestnanca
    • aplikovať 5 elementov modelu MAGIC
    • porozumieť potrebám generácie Y a reagovať na ne
    • lepšie pochopiť potreby zamestnancov v rôznych fázach Cesty zamestnanca a identifikovať vhodné manažérske opatrenia
    • viesť hĺbkové rozhovory so zamestnancami, identifikovať faktory, vďaka ktorým sa angažujú
    • pozitívne ovplyvňovať angažovanosť kolegov v rôznych fázach Cesty zamestnanca

    Témy

    • Nedostatočne a príliš motivovaní zamestnanci
    • Matica spokojnosti a angažovanosti zamestnanca a vhodný prístup vedenia ku každému segmentu
    • Úrovne angažovanosti a efektívne vedenie ľudí na každej úrovni
    • Model MAGIC – 5 elementov angažovanosti a ich uplatnenie v manažérskej praxi
    • Interview k angažovanosti – štruktúrovaná diskusia so zamestnancami
    • Cesta zamestnanca a efektívny prístup v každej fáze cesty s cieľom zvýšiť angažovanosť
    • Prebádanie motivátorov generácie Y a ako využiť ich kľúčové motivátory

     

    Potrebujete pomôcť s angažovaným vedením?

    Spojme sa a vymyslime to správne riešenie pre vás.
    Zanechajte nám vaše kontaktné údaje a čoskoro sa vám jeden z nás ozve.

      Súvisiace služby