j
Jana sa zameriava na vývoj produktov, ich marketingovú a sales podporu pri uvádzaní na trh. Pracuje tiež ako konzultantka pre rozvoj a vzdelávanie, kde sa primárne zameriava na kompetenčné modely, 360 ° spätnú väzbu, interné / externé prieskumy spokojnosti zákazníkov, zákaznícku skúsenosť. Je držiteľkou certifikátu ID9 Intructional Design - Silver Level.
Baví ju vytváranie gamifikačných prvkov a zdokonaľovanie tréningových programov. Vytvorila gamifikačný rámec pre obľúbený tréning Leadership inšpirovaný Amundsenom, spolu s Petrou Valašík-Lutterovou a Zoltánom Szabóm vytvorili gamifikovaný program Adaptívny líder - Misia na MARS.
Počas pobytu v Írsku získala profesionálne skúsenosti v oblasti služieb zákazníkom v sektore finančných služieb a multikultúrneho prostredia. Kreativite sa venovala v oblasti PR a žurnalistiky.
Consumer Finance Holding, Dr. Max, Edenred, Faurecia, FinCentrum, Generali, Glaxo-Smith-Kline, House, Lyreco, Medeko CAST, Natek, O2, Poštová banka, PB IT, Reserved, Sanofi-aventis, UniCredit Bank, T-Systems, Vaillant
2019 - trvá | Develor Slovakia, konzultantka, Go2Market a inovácie |
2017 - 2019 | TPC The Performance Company, konzultantka |
2010 - 2016 | Develor Slovakia, konzultantka, vzťahová manažérka |
2008 - 2009 | The Hartford, Dublin, špecialistka podpory B2B a B2C |
2007 - 2008 | JP Morgan Chase, Dublin, špecialistka podpory hedge fund services |
2004 - 2006 | Accenture Services Dublin, špecialistka podpory accounts payable |
2003 - 2004 | Quelle Slovensko, PR manažérka |
1997 - 2001 | American Bar Association/CEELI Project, projektová manažérka |
slovenský, anglický
Navštívte môj profil |