Kedy?
17. február 2023 | 09:00 - 10:30
Kde?
ZOOM business - detaily vám zašleme po potvrdení registrácie
Pre koho?
Pre interných HR profesionálov a manažérov
Hybridný štýl práce, ktorý kombinuje prácu v kancelárii s prácou z domu (alebo odkiaľkoľvek) sa pomaly „vplížil“ do našich životov. Tento trend je zaujímavý v tom, že ho neiniciovali samotné organizácie, ani manažéri, a dokonca ani zamestnanci. Priniesol ho sám život ako reakciu na pandémiu a nové možnosti práce z domu. Digitálne zručnosti zamestnancov aj zabezpečenie IT systémov sa zlepšili a nám sa otvoril priestor kombinovania spôsobov práce, aký tu doposiaľ nebol.
Veľa firiem zareagovalo na tento trend tým, že sa presťahovali do menších priestorov (znížili fixné náklady) a ľudia začali využívať zdieľané pracovné miesta (share desk policy). Na prvý pohľad výhoda. V realite často chaos a frustrácia. Je to zmena, ktorá si vyžaduje úplne iný štýl myslenia a organizácie práce. Manažéri sa potrebujú nanovo naučiť viesť svoje tímy, nakoľko hybridný štýl práce si vyžaduje iný typ rutín, komunikácie aj vedenia. Rovnako vznikli nové výzvy aj pre HR – hlavne ako pracovať s témou zamestnaneckej skúsenosti (a ako budovať lojalitu zamestnancov na diaľku), a tiež ako zabezpečiť spoluprácu medzi oddeleniami, ktorá výrazne ochladla.
Toto sú témy, ktorým sa chceme venovať na našej virtuálnej HR káve.
Počas podujatia spoločne preberieme:
- najčastejšie mýty o hybride
- v čom sú skutočné výzvy hybridu
- aký to má dopad na manažérov, čo všetko potrebujú zmeniť / naučiť sa
- čo môže robiť HR na organizačnej úrovni pre hladké fungovanie v hybride
- zmena manažérskeho prístupu – ako zabezpečiť inklúziu pre tých, ktorí chodia menej do kancelárií
Náš prísľub: čo si z kávy odnesiete
- tipy pre HR – ako dostať ľudí do kancelárie
- tipy pre manažérov – ako hodnotiť výkon v hybride férovo aj keď manažér nevie s čím sa pracovník potýka
- lepšie uvedomenie si výziev, ktoré hybrid prináša
- inšpirácie z realizovaných projektov
Piatkovým podujatím vás prevedú
Martina Georgievová | Senior trénerka, konzultantka, koučka
Martina je naša senior trénerka, ktorá sa zameriava na dizajn a realizáciu rozvojových programov. Flexibilne reaguje na požiadavky doby a trhu z čoho vzišiel aj jej záujem o hybridné fungovanie firiem a jednotlivcov v čase, keď tento fenomén len vznikal a keď sa firmy tesne po pandémii začali potýkať s tým, ako zabezpečiť efektívne fungovanie svojich ľudí pri zmiešanom nastavení. Aj vďaka spolupráci s viacerými spoločnosťami, ktorým pomáhala so správnym nastavením hybridnej prevádzky získala pomerne unikátne know-how k tejto téme a počas virtuálnej kávy sa oň s vami podelí.
Pavlína Moudrá | Trénerka, konzultantka rozvoja
Pavlína stále aktívne pôsobí ako interná HRistka v spoločnosti, ktorá takisto funguje v hybridnom nastavení. Vie teda presne, s čím sa ľudia pri takomto nastavení pracovného prostredia stretávajú a dokáže sa naplno vžiť obzvlášť do role HR človeka, ktorý to tiež pri nevyladenom hybridnom fungovaní nemá jednoduché. Pavlína vám prinesie konkrétne tipy, čo jej v tomto prípade fungovalo a čo nefungovalo ale aj postrehy, ako z pozície HR reagovať na tieto nové výzvy.