j DEVELOR | Zvýšenie up-sellu v Hoteli Hilton Budapešť
Zavrieť    

    DEVELOR Slovakia s.r.o.
    Krasovského 13
    851 01 Bratislava

    Všetky kontakty
    Kontaktujte nás    
    • Leadership a manažment
    • Postoj a nastavenie mysle
    • Predaj, vyjednávanie a starostlivosť o zákazníka
    • Osobná produktivita a komunikácia
    • Budovanie tímu a spolupráca
    • Diverzita, rovnosť a inklúzia
    • Assesment a diagnostika
    • HR konzulting a koučing
    • Všetky služby
    Individuálna diagnostika

    360-stupňová spätná väzba

    Individuálna diagnostika

    Development centrum

    Individuálna diagnostika

    Assessment centrum

    Organizačná diagnostika

    Happy At Work

    Organizačná diagnostika

    Analýza firemnej siete (CX-Ray)

    Nájdené medzi službami a riešeniami

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Všetky služby

    Nájdené medzi inými zdrojmi

    • Napíšte prosím aspoň 3 znaky do vyhľadávania.
    Prezrite si všetky zdroje

    V hoteli Hilton robia malé veci obrovský rozdiel

    Hilton Budapešť je známy ako jeden z vedúcich 5-hviezdičkových hotelov v Budapešti. Keď si hostia vyberajú hotel v srdci strednej Európy, je pre Hilton v každom prípade výhodou, že je členom veľmi dobre známeho hotelového reťazca.

    Výzva

    Na druhej strane v Hiltone vynakladajú veľa úsilia na nájdenie svojich USP (unique selling point – znak, ktorým sa výrazne odlišujú). Čo môžu byť tieto malé veci, ktoré im pomôžu odlíšiť sa od množstva ďalších hotelov?

    V roku 2009 manažment hotela plánoval zavedenie nového systému s cieľom tzv. „celkového predaja“. Išlo o to, aby sa personál hotela, ktorý prichádza do kontaktu so zákazníkom, aktívne zapojil do predaja. Manažment pritom uznal dôležitý fakt. Uvedená zmena v správaní a postoji si vyžaduje profesionálnu pomoc. Bez tréningu a koučingu zmena nenastane. Hilton potreboval poskytovateľa trénerských a konzultačných služieb, ktorý by vedel doručiť očakávanú transformáciu a prispieť tak k obchodným výsledkom.

    Hilton nastavil pre potenciálneho obchodného partnera prísne kritériá a po niekoľkofázovom výbere vybral Develor najmä vďaka 3 dôležitým faktorom:

    • Konzultanti z Develoru mali solídnu skúsenosť v sektore hotelových služieb, preto boli zárukou vysokej kvality tréningov. Zároveň bola zaručená konzistentnosť a profesionalita.
    • Ponúkaný tréningový program bol unikátny, prispôsobený hotelovým službám, a najmä konkrétnym potrebám Hiltonu. Primerane reflektovali situáciu na trhu, aktuálne výzvy a potreby, ktoré boli okrem iného vyslovené aj manažérmi.
    • Develor bol jediným potenciálnym dodávateľom, ktorý okrem výborného obsahu kurzov garantoval merateľné obchodné výsledky.

    Počas prípravnej fázy implementácie programu „Vedomý up-sell“ sa dohodli 3 hlavné ciele programu:

    • Vygenerovanie väčšieho výnosu poskytnutím služieb vyššej hodnoty.
    • Zvýšenie spokojnosti zákazníkov ponúkaním služieb pomocou personalizácie ubytovacích preferencií jednotlivcov.
    • Zvýšenie spokojnosti a zainteresovanosti zamestnancov zavedením primeraného odmeňovacieho systému.

     

    “Bolo pre mňa dôležité nájsť partnera, ktorý hovorím našim jazykom a jazykom hostí, pozná naše výzvy a poskytne nám prakticky orientovaný prístup. Veľmi sa teším spolupráci s Develorom.”

    Zoltán Árvai
    Generálny manažér,
    Hilton Budapest

    Zvyšovanie inkrementálneho výnosu z roka na rok

    Sofistikovaný program a zapálenosť trénerov Develoru priniesla všeobecnú úroveň spokojnosti na úrovni 99%.

    Program bol úspešný, priniesol merateľný výsledok v troch hlavných KPI:

    • zvýšený výnos
    • zvýšená spokojnosť hostí (personalizovaný servis)
    • zvýšená lojalita spolupracovníkov (bonusový systém)

     Komentáre účastníkov k tréningu:

    • Tréning bol veľmi praktický a to, že sme mali profesionálneho trénera so skúsenosťami z hotelového biznisu, bolo základom úspechu programu.“
    • „Veľmi dobre štruktúrovaný tréning, veľa užitočných príkladov zo skutočného života.“
    • „Veľmi sa mi páčilo, že okrem toho „čo mám robiť“, nám bolo ukázané aj „ako to mám robiť“, aby som bol úspešný v up-selli.”
    • „Teória aj prax boli veľmi pestré a interaktívne. Teórie sa nezdalo byť príliš veľa, nakoľko bola dobre včlenená do cvičení.“
    • „Bol to skvelý nápad najať herca, ktorý bude predstavovať hostí v situačných cvičeniach.”

    Develor doručil výsledky sľúbené na začiatku rozvojového programu. V slovách generálneho manažéra, Zoltána Arvaia to bolo možné vďaka tomu, že Develor hovoril „hotelovým“ jazykom, pochopil ich výzvy a poskytol prakticky orientovaný, plne prispôsobený program.

    Pre viac informácií kontaktujte: info.slovakia@develor.com

    Poraďte si s hybridnou prácou

    Stiahnite si náš e-book plný overených tipov od expertov.
    Zlepšite svoje fungovanie v hybridnom svete.